دانلود کتاب | دانلود آزمون | دانلود حل المسائل » عذر بدتر از گناه ضرغامی برای وقت ندادن به شاکیان مناظره های انتخابات 88

 
اخبار
» همه‌ی اخبار » فید اخبار
دانلود شاپ ، فروشگاه دانلود . روشی آسان برای کسب در آمد شما میتوانید با استفاده از دانلود شاپ ، موزیک ، فیلم ، تصویر ، قالب ، کتاب ، کلیپ و هر آنچه دانلود شدنی است بفروشید !
تخفیف 50 درصدی بانک مقاله
معرفی
دانلود کتاب , بانک مقاله , دانلود مقاله , دانلود سوال امتحانی , دانلود کنکور آزمایشی , بانک کتاب , کنکور****
توجه به محدودیت ها و عدم دسترسی به بسیاری از پایگاه های داده علمی معتبر، تارنمای http://www.bank-paper.ir در مردادماه سال 1392 جهت پاسخگویی به این نیاز دانشجویان، اساتید و پژوهشگران گرامی تاسیس شد. ما تمام تلاش خود را برای دسترسی به بالاترین سطح دسترسی به پایگاهای داده های علمی معتبر روز دنیا به کار می‌گیریم. امید به این است نظرات شما کاربران عزیز در هرچه بهتر شدن این تارنما مفید باشد . لازم به ذکر می باشد که فقط برای کتب فارسی ، عبارت " کتاب فارسی " درج شده است .در هنگام خرید دقت کنید مبلغ به هیچ وجه بازگشت داده نمی شود .
پشتیبانی

    ایمیل پشتیبانی : info@bank-paper.ir

موضوعات
نظرسنجی سایت

   عذر بدتر از گناه ضرغامی برای وقت ندادن به شاکیان مناظره های انتخابات 88

شنبه , 07 دی 1392 ساعت 16:34

رییس سازمان صدا و سیما گفت: اگر به همه کسانی که معتقد بودند حق آنها در مناظره های انتخابات سال 88 ضایع شد فرصت پاسخگویی داده می شد باید 6 ماه همه شبکه ها تعطیل می شدند.

به گزارش انتخاب ؛ هفته نامه 9 دی در آستانه سالروز نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در گفت و گویی با عزت الله ضرغامی به بازخوانی عملکرد صدا و سیما در سال 88 و همراهی صدا و سیما با دولت احمدی نژاد پرداخته است که بخش هایی از آن در پی می آید:

** فهرست بلند معترضان به مناظره ها

خبرنگار 9 دی پرسید: آقای هاشمی رفسنجانی می گوید که تقاضا داشته در سال 88 به تلویزیون بیاید و پاسخ احمدی نژاد را بدهد و نامه وی به رهبری را تلویزیون نخوانده و بی طرفی را رعایت نکرده؛ قصه اعتراض وی چه بود؟

ضرغامی در پاسخ گفت: آن نامه بدون سلام ایشان به رهبری که بعدها بود؛ اما در مورد مناظره ها یکی از سوالاتی که ما از ابتدا با آن مواجه بودیم این بود که چرا کسانی که در مناظره ها نسبت به آنها اتهامی زده شد فرصت پاسخگویی پیدا نکردند.

وی با تفکیک موضوع پاسخگویی به اتهامات مطرح شده در مناظره ها اظهار داشت: در خود مناظره ها قانونی داشتیم که اگر نسبت به یکی از نامزدهای ریاست جمهوری که در آن جلسه حضور ندارد نسبت هایی داده شود با محاسبه ای که گروه سه نفره ناظر داشتند آن دقایق حساب می شود باید آن نامزد بیاید، پاسخ دهد که برای آقای احمدی نژاد این کار را ما کردیم.

وی ادامه داد: البته من شخصا به احمدی نژاد پیشنهاد کردم که درست است که 20 دقیقه فرصت پاسخ دارید ولی شاید اگر پاسخ ندهید بهتر است، این نظر شخصی بود، خوب او تشخیص اش این بود که این حق قانونی من است، آمد و جواب داد.

ضرغامی تاکید کرد: اما درمورد افراد دیگری که در آن مناظره نبودند و کاندیدا هم نبودند خوب طبیعی است که بحث ها و تحلیل های زیادی می شد؛ ممکن بود اسم یک شخص حقیقی برده شود؛ ممکن بود اسم یک مسوول دستگاهی به عنوان این که آن دستگاه فلان کار خیلی ناشایست را انجام داده، فلان لطمه را به کشور زده، عملکردش باعث شده که خیانت به کشور محسوب شود، به هر حال رییس آن دستگاه مسوول است.

ضرغامی یادآور شد: بعد از انتخابات من علاقه مند بودم که بعضی افراد بیایند، برای صدا و سیما هم خوب بود یعنی منعی نداشتیم، ولی آنقدر شاکی ها زیاد بودند که به یک فهرست تبدیل شد، اگر می خواستی آنها را بیاوری 6 ماه باید همه شبکه ها را تعطیل می کردیم تا جواب بدهند.

وی تصریح کرد: بخشی از کسانی که خواهان پاسخگویی بودند، خود دولتی ها بودند که آنها هم نامه های زیادی نوشتند و گفتند که این نامزد در صحبت هایشان چنین اتهامی را به ما که مسوول این دستگاه هستیم زدند، حتما ما باید بیاییم مردم را توجیه کنیم.



** موضع احمدی نژاد به صدا و سیما در دولت دوم عوض شد

رییس سازمان صدا و سیما همچنین درباره موضع رییس جمهوری سابق به عملکرد صدا و سیما و این که آن را یار دوازدهم مخالفان خود می دانست، توضیح داد: احمدی نژاد در دوره دوم بیشتر این را احساس کرد که صدا و سیما حامی او است شاید یک دلیل آن هم خود فتنه بود؛ وقتی حملات ناخودآگاه به سمت رییس جمهوری منتخب می رفت، او موضع ملی صدا و سیما را دید و لذا تا روز آخر اعتماد کامل به صدا و سیما داشت.

ضرغامی در عین حال گفت: به رغم این که برخی از برنامه های بسیار تند علیه احمدی نژاد از این رسانه پخش می شد، اما نگاه وی به صدا و سیما عوض نشد و روابط خوبی با رسانه ملی داشت.

وی به مشورت هایی که به احمدی نژاد داده است،اشاره کرد و یادآور شد: برای نمونه می توان به تصمیم دولتی ها برای تجلیل و خداحافظی از رییس جمهوری سابق اشاره کرد؛ قرار بود این برنامه با مشارکت استانداران، فرمانداران و مدیران کل در سالن اجلاس سران برگزار شود و به ما هم گفتند که در چنین روزی مستقیم پخش کنید.

رییس سازمان صدا و سیما افزود: من به احمدی نژاد تلفن کردم و گفتم که این حق شماست ولی دلمان نمی خواهد مثل پایان دوران سازندگی باشد که هر وزارتخانه ای جلسه تجلیل می گذاشت.

ضرغامی خاطرنشان کرد: درباره این جلسه به احمدی نژاد گفته که خوب نیست چنین جلسه ای در سالن سران از طرف مدیران برگزار شود؛ بهتر است این هزینه صرف کسانی شود که از آنها نامه گرفته اید که به سرعت از سوی احمدی نژاد پذیرفته شد و هر قدر بچه های دفترش پیگیری کردند، او زیر بار نرفت.



** صدا و سیما نمی تواند با رییس جمهوری نباشد

وی درباره همراهی صدا و سیما با دولت یازدهم نیز گفت: در اولین جلسه ای که با آقای روحانی داشتم، به او گفتم که آقای احمدی نژاد یک مقدار دیرتر متوجه شد که صدا و سیما واقعا نمی تواند با رییس جمهوری نباشد. صدا و سیما با رییس جمهوری است؛ ما با شماییم، شما بیایید از این تجربه استفاده کنید فاصله ای که آقای احمدی نژاد طی کرد که به این نتیجه رسید شما این فاصله را بردارید. یعنی این فاصله را کوتاه کنید شما از این تجربه استفاده کنید.

وی در عین حال تاکید کرد: به رغم انتقادات جدی سازمان به برخی عملکردهای دولت(دهم)، روابط دوستانه و حسنه ما با ایشان به هم نخورد و این اعتماد دوطرفه حفظ شد.



** در مناظره ها نظام مند شدیم

ضرغامی درباره مناظره های این دوره انتخابات تصریح کرد: در این انتخابات جدید روی مناظره های جدید خیلی کار کردیم؛ مناظره های ما نظام مند و پخته شد و 8 نفر آمدند و درمورد همه چیز صحبت کردند ولی هیچ کس نگفت حقش تضعیف شده است.

وی این رویکرد را در راستای عدالت رسانه ای مورد نظر رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: ما بعد از آن تجربه همه چیز را ساختارمند کردیم و لذا در آن ساختار احساس می شد که همه باید در آن چهارچوب صحبت کنند و به خاطر همین هم بعضی ها احساس کردند که مناظره اول گرم نشد شروع کردند به انتقاد کردن، اما مناظره سوم که شد فهمیدند نه، می شود حرف های بسیار جدی زد و برنامه گرم شود و ضمنا احترام ها و وقت ها حفظ و اداره شود.



** مناظره احمدی نژاد و روحانی اتفاق نمی افتد

خبرنگار همچنین در این گفت و گو نظر ضرغامی را درباره این که آیا صدا و سیما مناظره روحانی - احمدی نژاد را برنامه ریزی و پخش می کند، جویا شده است که وی گفت: این را اصلا واردش نشوید چون این اتفاق نمی افتد.


عینک آفتابی اصل 

دانلود آهنگ 

دانیال آنلاین 

دانلود آهنگ 

تبادل لینک اتوماتیک 

خرید ساعت مچی 

تبادل لینک 

تبادل لینک اتوماتیک 

تبادل لینک هوشمند 

تبادل لینک هوشمند 

دانشنامه حقوق 

ثبت نام تجاری 

فروشگاه ایران مارکت سنتر 

راهنمای خرید
ابتدا برروی گزینه دانلود کلیک کنید ، سپس به صفحه انتخاب بانک منتقل میشوید ، آدرس ایمیل خود را وارد کنید ، بانک مورد نظر را انتخاب کنید ، سپس برروی رفتن به درگاه پرداخت کلیک کنید . بعد از وارد کردن اطلاعات بانکی و پرداخت ، به سایت برگردانده میشوید ، لینک دانلود به شما داده میشود . این لینک تا 24 ساعت قابل استفاده خواهد بود . همچنین با استفاده از کد پیگیری و آدرس ایمیل داده شده میتوانید ، از قسمت پیگیری به مدیر سایت تیکت بزنید و یا مجددا محصول خریداری شده را دانلود کنید.
پیگیری خرید و دانلود مجدد
ایمیل شما :
کد پیگیری : 
جستجوی مقاله و سوال
برای جستجو کافیست بخشی از موضوع مورد نظر خود را وارد کنید
خرید از شما
در راستای بهبود کیفیت سایت در نظر داریم فایل های شما از جمله پروژه ( آمار ، کارافرینی و . . .) و دیگر موارد را خریداری کنیم . توجه داشته باشید فایل های موجود در اینترنت که به صورت رایگان یا پولی می باشد را به هیچ وجه خریداری نمی شود . روند به اینصورت می باشد که قسمتی از فایل را برای ما ارسال کرده در صورت تایید کیفیت و تکراری نبودن ، از شما خریداری می شود . برای تماس با از طریق زیر اقدام فرمایید : ایمیل : info@bank-paper.ir یا استفاده از فرم تماس با ما
اخبار دانشگاهی واستخدامی
امکانات سایت

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به Bank-paper.ir است .
هر گونه کپی برداری از مطالب ، محصولات ، قالب و سایر اجزای سایت طبق ماده 12 قانون جرائم رایانه‌ای پیگرد قانونی خواهد داشت و با متخلف به روشهای گوناگون برخورد خواهد شد .
 
به بانک مقاله امتياز دهيد

به اين صفحه امتياز دهيد

با تشکر از حمايت شما