دانلود کتاب | دانلود آزمون | دانلود حل المسائل » ده App بر‌تر سال 2013 برای اندروید +لینک دانلود

 
اخبار
» همه‌ی اخبار » فید اخبار
دانلود شاپ ، فروشگاه دانلود . روشی آسان برای کسب در آمد شما میتوانید با استفاده از دانلود شاپ ، موزیک ، فیلم ، تصویر ، قالب ، کتاب ، کلیپ و هر آنچه دانلود شدنی است بفروشید !
تخفیف 50 درصدی بانک مقاله
معرفی
دانلود کتاب , بانک مقاله , دانلود مقاله , دانلود سوال امتحانی , دانلود کنکور آزمایشی , بانک کتاب , کنکور****
توجه به محدودیت ها و عدم دسترسی به بسیاری از پایگاه های داده علمی معتبر، تارنمای http://www.bank-paper.ir در مردادماه سال 1392 جهت پاسخگویی به این نیاز دانشجویان، اساتید و پژوهشگران گرامی تاسیس شد. ما تمام تلاش خود را برای دسترسی به بالاترین سطح دسترسی به پایگاهای داده های علمی معتبر روز دنیا به کار می‌گیریم. امید به این است نظرات شما کاربران عزیز در هرچه بهتر شدن این تارنما مفید باشد . لازم به ذکر می باشد که فقط برای کتب فارسی ، عبارت " کتاب فارسی " درج شده است .در هنگام خرید دقت کنید مبلغ به هیچ وجه بازگشت داده نمی شود .
پشتیبانی

    ایمیل پشتیبانی : info@bank-paper.ir

موضوعات
نظرسنجی سایت

   ده App بر‌تر سال 2013 برای اندروید +لینک دانلود

سه شنبه , 10 دی 1392 ساعت 16:56
این نرم‌افزار‌ها، از جمله نمونه‌هایی هستند که بودن آن‌ها ‌روی هر گوشی اندرویدی، لازم و کاربردی است؛ نرم‌افزارهایی که بنا بر آمار در سال 2013 جزو نمونه‌های محبوب و پر طرفدار در میان کاربران اندروید بوده‌‌ و برخی از آن‌ها به واقع جزو App‌هایی هستند که گوشی شما را به یک ابزار کامل برای انجام امور گوناگون تبدیل می‌کنند.
 

به گزارش سیتنا به نقل از تابناک، سال 2013 برای گوگل و اندروید، سالی پر دستاورد بود، زیرا اندروید توانست بیش از 67 درصد بازار سیستم عامل‌های گوشی‌های هوشمند را از آن خود کند و بیش از صد‌ها نرم‌افزار‌ جدید برای گوشی‌های اندرویدی روانه بازار شدند.

بی‌گمان، انتخاب بر‌ترین نرم‌افزار‌های در خیل انبوه App‌های موجود در بازار که هر کدام بحق از نقاط قوت خاص خود برخوردار هستند، کاری بسیار دشوار است. اساسا معرفی بر‌ترین App‌ها امری وابسته به سلیقه نیز هست که خود کار انتخاب را دشوار‌تر هم می‌کند.

اما در اینجا ملاک ما برای انتخاب و معرفی این App‌ها محبوبیت و میزان رضایت کاربران آن‌ها ـ با مراجعه به وب‌سایت‌های تخصصی و مطالعه نظریات کاربران ـ و از سوی دیگر توجه به نیاز‌ها و ملاک‌های عمومی کاربران ایرانی بوده است. مسلما این انتخاب خالی از نقد و کم و کاست نیست:
 

Android Device Manager

بگذارید کار خود را با یک نرم‌افزار‌ امنیتی آغاز کنیم. این نرم‌افزار‌ ـ که پیش از این در یک گزارش مفصل به توضیح کاربرد آن پرداختیم ـ یکی از لازمه‌های هر گوشی اندرویدی است؛ نرم افزاری که گوگل در همین ماه‌های پایانی سال 2013 در ‌‌نهایت آن را منتشر کرد.

کار اصلی این نرم‌افزار‌ این است که گوشی گم ‌یا دزدیده شده شما را با رد‌یابی آن‌ روی نقشه، رصد کرده و به شما نشان می‌دهد که هم‌اکنون گوشی در چه محلی و با چه فاصله‌ای از شما قرار دارد. این کار با ارتباط شما با حساب کاربری گوگل بر روی گوشی گم شده قابل انجام است که به این وسیله حتی قابلیت قفل ‌گوشی ‌یا پاک کردن اطلاعات حساس از روی آن نیز برای کاربران فراهم است:
 


 
لینک دانلود از بازار گوگل
 

Cover Lock Screen (beta)

این نرم‌افزار‌ نیز پیش از این ‌‌مفصل در یک گزارش تشریح ‌و کاربر آن توضیح داده شده و از معدود Launcher‌هایی است که به سرعت توانسته ‌از بازخورد خوبی در بین سایت‌های تخصصی برخوردار شود و با آنکه هنوز در نسخه بتاست، محبوبیت خوبی بین کاربران پیدا کرده است.

‌کار اصلی این App این است که ‌هوشمندانه فعالیت‌های شما را در ‌شبانه‌روز رصد می‌کند و بر اساس آن برنامه‌هایی را که در موقعیت‌های گوناگون به آن‌ها نیاز دارید، در صفحه Lock Screen به شما پیشنهاد می‌دهد. این App جزو نمونه‌هایی است که نصب آن به شدت به کاربران توصیه می‌شود، زیرا با کارکرد هوشمند خود فاصله شما با برنامه‌های مورد علاقه‌تان را به حداقل می‌رساند:
 


 
لینک دانلود از بازار گوگل
 

Microsoft Remote Desktop

شاید این نرم‌افزار‌ از نخستین نرم‌افزارهای ریموت نباشد، اما بی‌گمان، یکی از بهترین آن‌هاست. با ‌داشتن نسخه Proffesional یا بالا‌تر ویندوز 7 و 8 از طریق این نرم‌افزار‌ می‌توانید ‌ارتباطی مطمئن بین گوشی و PC یا لپ تاپ خود برقرار کنید.

به این ترتیب که نرم‌افزار‌ به شما امکان دسترسی به فایل‌ها و اطلاعات و نرم‌افزار‌‌ها را ‌روی سیستم خواهد داد و حتی اجازه لود کردن موزیک و ویدئو را نیز از طریق گوشی به کاربر می‌دهد.

هرچند این نرم‌افزار‌ رایگان است، نصب آن کمی پیچیده‌تر از نصب یک نرم‌افزار‌ معمولی است، ولی با وجود راهنمایی‌های گوناگون بر‌ اینترنت در خصوص چگونگی نصب نرم‌افزار‌ و اتصال آن به سیستم، جای هیچ نگرانی در این باره نیست:
 


 
لینک دانلود از بازار گوگل
 

Sleep as Android

آیا شما نیز جزو آن دسته از کاربرانی هستید که معمولا به این دلیل که بیش از حد عادت به به تعویق انداختن زنگ ساعت گوشی خود دارید، معمولا دیر به سر کار خود می‌رسید؟ یا آنکه صدای خر و پف شما در ‌شب، موجب آزار دیگران می‌شود و به دنبال راه چاره‌ای برای آن هستید؟ در این صورت بهتر است حتما این نرم افزار را بر روی گوشی خود نصب کنید.

در واقع این نرم افزار یک ساعت زنگ‌دار و رصد کننده سیکل خواب است که گزینه‌های جالبی در اختیار کاربران می‌گذارد. به خصوص برای کسانی که نیاز به وقت بیشتری برای برخاستن از خواب و بیدار شدن دارند. خیالتان را راحت کنیم: برای خواموش کردن زنگ ساعت این نرم‌افزار نیاز به حل مسأله‌ای دارید که نرم‌افزار برای شما برگزیده است! البته مسأله‌ها چندان سخت نیست و به اندازه‌ای پیچیده است که یک فرد خواب‌آلود را بیدار کند!

همچنین صداهای فوق‌العاده این نرم‌افزار برای بیدار شدن و به خواب رفتن آن را به یک نمونه جالب توجه تبدیل کرده و مهم‌تر از همه رصد خر و پوف در طول شبانه روز و ضبط آن از ویژگی‌های منحصر به فرد آن است:
 

لینک دانلود از بازار گوگل

Fixie GIF Camera

این نرم‌افزار‌ سبک و جمع‌و‌جور به کاربر این امکان را می‌دهد که مستقیم‌ با ‌دوربین گوشی، ‌تصاویر متحرک GIF بسازد.

هرچند ابزار و امکانات این برنامه زیاد نیست، به اندازه کافی کاربردی هستند؛ برای نمونه، شما می‌توانید پس از ضبط و ایجاد تصویر GIF اقدام به چسباندن متن به آن کرده و بعد مستقیم‌ از روی گوشی برای به اشتراک گذاشتن آن در توییتر، فیس بوک و یا G+ اقدام کنید.

همچنین در این نرم‌افزار‌ می‌توانید همانند یک شبکه اجتماعی کوچک، تصاویر ایجاد شده و به اشتراک گذشته شده از سوی دیگر کاربران نرم‌افزار‌ را نیز ببینید:
 


 
لینک دانلود از بازار گوگل
 

PicsArt Photo Studio

اگر به دنبال یک ویرایشگر تصویر فوق‌العاده می‌گردید، ‌نمی‌توان هیچ گزینه‌ای بهتر از PicsArt Photo Studio به شما پیشنهاد کرد. نرم‌افزار‌ی با امکاناتی بی‌شمار برای دستکاری تصاویری که ابزارهای آن، ‌بیش از هر نمونه دیگری در این بازار است.

همچنین نسخه جدید این نرم‌افزار‌ به شما این امکان را می‌دهد که گالری شخصی خود را ایجاد کنید و به این وسیله با سایر کاربران خلاق، دیگر ایده‌ها و خلاقیت‌های خود را به اشتراک بگذارید.

گفتنی است، ‌این نرم‌افزار‌ که هم برای اندروید و هم برای iOS طراحی شده، بیش از 90 میلیون بار دانلود شده است:
 


 
لینک دانلود از بازار گوگل
 

Call Recorder

شاید در نگاه اول، انتخاب این نرم‌افزار‌ برای فهرستی از ده نرم‌افزار ‌بر‌تر کمی عجیب و بی‌مورد به نظر برسد، اما واقعیت این است که ساده‌ترین نرم‌افزار‌ها گاهی، کاربردی‌ترین نمونه‌ها هم هستند. نرم‌افزار‌ رایگان Call Recorder ابزاری بی‌دردسر برای ضبط و ثبت مکالمات شماست که ‌روی اندروید 4.‌1 و بالا‌تر ‌اجرا می‌شود.

به این شکل که نرم‌افزار ‌با تنظیماتی که کاربر تعیین می‌کند، به شکل خودکار هنگام برقراری تماس، مکالمه شما را ضبط می‌کند و این کار را با فرمت MP3 صورت می‌دهد.

سادگی این نرم‌افزار، ‌دلیل انتخاب ما در خصوص آن است، اما اگر این نمونه برای شما چندان جالب توجه نیست، گزینه‌های دیگر عبارتند از: All Call Recorder و همچنین Call Recorder از شرکت Clever Mobile


 
لینک دانلود از بازار گوگل
 

Mr Number-Block calls, texts

آیا شما هم از دست پیام‌های تبلیغاتی خسته شده‌اید؟ آیا در ‌روز، ‌نیاز به زمانی دارید که فارغ از تماس‌ها و پیام‌های کاری تنها مخصوص به خودتان باشد؟ آیا مزاحم تلفنی دارید که می‌خواهید از دست وی برای همیشه خلاص شوید؟ این نرم‌افزار به شما این امکان را می‌دهد که تلفن خود را از شر مزاحمان خلاص کنید.

در واقع کار اصلی نرم‌افزار این است که به شما این امکان را می‌دهد تا با بستن شماره‌های خاص، مانع از تماس یا پیام دادن آن‌ها شوید.

با رتبه متوسط 4.‌5 در میان نمونه‌های مشابه خود، این نرم‌افزار یکی از بهترین نمونه‌ها در بازار است:


 
لینک دانلود از بازار گوگل
 

bitmado

نگه داشتن یک تصویر پس‌زمینه ‌روی گوشی برای مدت طولانی، موضوعی خسته‌کننده است و بیشتر کاربران عادت ‌‌دارند که تصاویر پس‌زمینه گوشی خود را هر چند وقت یک بار تغییر دهند. اما معضل اصلی دقیقا از هنگامی آغاز ‌می‌شود که تصمیم به این کار می‌گیرید: پیدا کردن یک تصویر پس‌زمینه مناسب و زیبا.

‌اینجاست که کاربرد نرم‌افزار‌ی همچون bitmado به کمک کاربران می‌آید. این نرم‌افزار‌ به این منظور طراحی شده است که کاربران را برای انتخاب و دانلود بهترین و زیبا‌ترین تصاویر ـ همچنین تصاویر زنده با Live Wallpaper ـ ‌ها راهنمایی و هدایت کند.

با وجود هزاران و شاید میلیون‌ها تصویری ‌که هر ساعت ‌روی پایگاه داده‌های نرم‌افزار‌ بارگزاری می‌شود، کاربران می‌توانند هر روز و حتی هر ساعت، بی‌پایان‌ تصاویر پس زمینه گوشی خود را تغییر دهند:
 


 
لینک دانلود از بازار گوگل
 

Hangouts

آیا هنوز ‌به روش‌های سنتی و با سیستم SMS پیام رسانی می‌کنید؟ بهتر است کمی به جلو حرکت کنید و شاید در غیاب نرم‌افزار‌هایی همچون weChat اکنون Google Hangouts بهترین گزینه برای این کار باشد.

در واقع این نرم‌افزار‌ جایگزین ابزار چت سنتی گوگل یا‌‌ همان GTalk است که به کاربران همانند weChat امکان پیام‌رسانی فردی و گروهی را می‌دهد‌ و یکی از بهترین ابزارهای آن امکان ویدئو چت رایگان است که همچنین قابلیت ویدئو کنفرانسی با دوازده مخاطب را دارد.

همچنین برای نسخه 4. 4 اندروید، سیستم SMS نیز در نرم‌افزار‌ جای سازی شده است و کاربر می‌تواند بین این دو ـ همانند Viber ـ ‌انتخاب کند:
 


 
لینک دانلود از بازار گوگل
 

همان گونه که گفته شد، انتخاب ده نرم‌افزار برتر در میان انبوه نرم‌افزارهای اندروید، کاری بسیار مشکل است و دوباره تأکید می‌شود که انتخاب این نرم‌افزارها بر اساس، کاربرد، میزان محبوبیت و نیازهای کاربران ایرانی بوده است. نظرات کاربران می‌تواند نقایص و از قلم‌افتادگی‌های این مطلب را جبران کند.

راهنمای خرید
ابتدا برروی گزینه دانلود کلیک کنید ، سپس به صفحه انتخاب بانک منتقل میشوید ، آدرس ایمیل خود را وارد کنید ، بانک مورد نظر را انتخاب کنید ، سپس برروی رفتن به درگاه پرداخت کلیک کنید . بعد از وارد کردن اطلاعات بانکی و پرداخت ، به سایت برگردانده میشوید ، لینک دانلود به شما داده میشود . این لینک تا 24 ساعت قابل استفاده خواهد بود . همچنین با استفاده از کد پیگیری و آدرس ایمیل داده شده میتوانید ، از قسمت پیگیری به مدیر سایت تیکت بزنید و یا مجددا محصول خریداری شده را دانلود کنید.
پیگیری خرید و دانلود مجدد
ایمیل شما :
کد پیگیری : 
جستجوی مقاله و سوال
برای جستجو کافیست بخشی از موضوع مورد نظر خود را وارد کنید
خرید از شما
در راستای بهبود کیفیت سایت در نظر داریم فایل های شما از جمله پروژه ( آمار ، کارافرینی و . . .) و دیگر موارد را خریداری کنیم . توجه داشته باشید فایل های موجود در اینترنت که به صورت رایگان یا پولی می باشد را به هیچ وجه خریداری نمی شود . روند به اینصورت می باشد که قسمتی از فایل را برای ما ارسال کرده در صورت تایید کیفیت و تکراری نبودن ، از شما خریداری می شود . برای تماس با از طریق زیر اقدام فرمایید : ایمیل : info@bank-paper.ir یا استفاده از فرم تماس با ما
اخبار دانشگاهی واستخدامی
امکانات سایت

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به Bank-paper.ir است .
هر گونه کپی برداری از مطالب ، محصولات ، قالب و سایر اجزای سایت طبق ماده 12 قانون جرائم رایانه‌ای پیگرد قانونی خواهد داشت و با متخلف به روشهای گوناگون برخورد خواهد شد .
 
به بانک مقاله امتياز دهيد

به اين صفحه امتياز دهيد

با تشکر از حمايت شما