دانلود کتاب | دانلود آزمون | دانلود حل المسائل » داور مغضوب قلعه‌نویی را بهتر بشناسیم

 
اخبار
» همه‌ی اخبار » فید اخبار
دانلود شاپ ، فروشگاه دانلود . روشی آسان برای کسب در آمد شما میتوانید با استفاده از دانلود شاپ ، موزیک ، فیلم ، تصویر ، قالب ، کتاب ، کلیپ و هر آنچه دانلود شدنی است بفروشید !
تخفیف 50 درصدی بانک مقاله
معرفی
دانلود کتاب , بانک مقاله , دانلود مقاله , دانلود سوال امتحانی , دانلود کنکور آزمایشی , بانک کتاب , کنکور****
توجه به محدودیت ها و عدم دسترسی به بسیاری از پایگاه های داده علمی معتبر، تارنمای http://www.bank-paper.ir در مردادماه سال 1392 جهت پاسخگویی به این نیاز دانشجویان، اساتید و پژوهشگران گرامی تاسیس شد. ما تمام تلاش خود را برای دسترسی به بالاترین سطح دسترسی به پایگاهای داده های علمی معتبر روز دنیا به کار می‌گیریم. امید به این است نظرات شما کاربران عزیز در هرچه بهتر شدن این تارنما مفید باشد . لازم به ذکر می باشد که فقط برای کتب فارسی ، عبارت " کتاب فارسی " درج شده است .در هنگام خرید دقت کنید مبلغ به هیچ وجه بازگشت داده نمی شود .
پشتیبانی

    ایمیل پشتیبانی : info@bank-paper.ir

موضوعات
نظرسنجی سایت

   داور مغضوب قلعه‌نویی را بهتر بشناسیم

شنبه , 30 فروردین 1393 ساعت 14:41

به گزارش خبرگزاری فارس، حضور نواف شکرالله، داور بحرینی در لیست داوران قضاوت کننده جام‌جهانی 2014خبری است که این روزها با توجه به قضاوت ضعیف وی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا سر و صدای زیادی به راه انداخته است. بر آنیم تا در گزارشی کوتاه به معرفی این داور بحرینی بپردازیم تا مشخص شود آیا شایستگی‌های وی در عرصه داوری عامل راهیابی وی به جام‌جهانی بوده یا دست‌های پشت پرده‌ای در کار است. این در حالی است که تیم داوری علیرضا فغانی، داور خوب ایرانی که اخیرا قضاوت‌های خوبی هم در مسابقات مختلف داشته، به عنوان ذخیره جواز حضور در این مسابقات را کسب کند.

نواف شکرالله کیست؟

نواف عبدالله غیاث شکرالله  متولد 13 اکتبر 1967 در بحرین، یک داور فوتبال است که از سال 2007 به داور بین‌المللی فیفا تبدیل شده است.

فیفا در سال 2011 او را برای رقابت‌های جام‌جهانی زیر 17 سال دعوت کرد و پس از آن نیز قضاوت چند دیدار در رقابت‌های جام‌جهانی زیر 20 ساله‌ها را برعهده گرفت.

وی همچنین در تورنمنت‌های دیگری از جمله لیگ قهرمانان آسیا، جام باشگاه‌های جهان 2012 و رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی 2014 نیز قضاوت کرده است.

فیفا در مارس 2013 شکرالله را به فهرست 52 نامزد داوری رقابت‌های جام‌جهانی 2014 برزیل اضافه کرد و اکنون تیم داوری وی یکی از تیم‌های داوری آسیایی است که قرار است رقابت‌های جام‌جهانی را قضاوت کند.

شکرالله کدام بازی‌ها را قضاوت کرده است؟

وی در آخرین قضاوتش داور دیدار استقلال ایران و الشباب عربستان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بود و با اعلام یک ضربه پنالتی بحث‌برانگیز برای نماینده عربستان حرف و حدیث‌های زیادی را به راه انداخت تا بسیار معترض شوند که چنین داوری با یک اشتباه مسلم که برای نماینده ایران بسیار گران تمام شد، چگونه خواهد توانست در رقابت‌های مهم جام‌جهانی سوت بزند.

وی در این مسابقات پیروزی دو بر یک پوهانگ استیلرز کره‌جنوبی مقابل بوریرام یونایتد تایلند و پیروزی سه بر دو الجزیره مقابل الریان قطر را نیز قضاوت کرد.

شکرالله علاوه بر رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا نیز قضاوت کرده است. قضاوت در رقابت‌های جام خلیج فارس و جام باشگاه‌های جهان نیز از جمله تورنمنت‌هایی است که وی در آن داوری کرده است.

نواف شکرالله پیروزی دو بر یک استقلال مقابل الهلال در لیگ قهرمانان سال گذشته و پیروزی سه بر صفر سپاهان مقابل النصر در رقابت‌های لیگ قهرمانان سال 2012 را نیز قضاوت کرده است.

داور بحرینی چگونه به جام‌جهانی رسید؟

وی که با وجود کسب درجه داوری بین‌المللی از سوی فیفا در سال 2007 در سه سال اخیر توانسته نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازد، تاکنون عملکرد درخشان یا جالب توجه‌ای از خود به نمایش نگذاشته و در عرصه داوری به موفقیتی نرسیده است که بتوان آن را معیاری برای انتخابش به منظور حضور در رقابت‌های جام‌جهانی دانست. از این رو تنها می‌توان به لابی‌های اعضای بحرینی AFC و شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا برای گنجاندن نام یک داور بحرینی در میان داوران آسیایی حاضر در جام‌جهانی اشاره کرد.

وی که در رقابت‌های همچون پرزیدنت کاپ تاجیکستان و چلنج کاپ سری‌لانکا به عنوان داور ذخیره علیرضا فغانی حضور داشت، اکنون در حالی راهی جام جهانی می‌شود که نام علیرضا فغانی در فهرست ذخیره‌ها به چشم می‌خورد.

می‌توان یکی از نقاط تاریک رقابت‌های جام‌جهانی را این دانست که برای مسابقاتی که معتبرترین رقابت‌های فوتبالی دنیا محسوب می‌شود، داورانی سرنوشت بازی‌ها را رقم می‌زنند که در مسابقات قاره‌ای هم درخشش چندانی نداشته و با استفاده از ضعف فیفا و لابی‌بازی به این مسابقات راه یافته‌اند.

این روزها از برخی از منابع و به صورت غیر موثق شنیده می‌شود لابی‌هایی بین شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا با فیفا در جریان است تا نواف شکرالله بحرینی که در سال‌های 2009 و 2010 و در دیدارهای فینال دو تورنمنت ذخیره فغانی بود هر طور شده راهی برزیل شود تا در روزهایی که بحرین حتی در فوتبال آسیا هم روزهای کمرنگ و ناموفقی را سپری می‌کند، حداقل از کشور رئیس AFC یک نماینده در برزیل حاضر باشد.

از سوی دیگر حمایت‌های مالی عربستان از فیفا همچنان ادامه دارد و همین موضوع باعث شده تا فیفا که به شدت نمک‌گیر سعودی‌ها شده در تصمیمی یک طرفه و مشکوک بخواهد در روزهای آینده داور عربستانی را هم به جام جهانی ببرد که به این ترتیب شانس حضور تیم داوری ایرانی کمرنگ‌تر از همیشه شود. هرچند که مصدومیت‌های گاه و بیگاه الغمدی در سالی که گذشت تردیدهای دپارتمان داوری فیفا برای انتخاب این داور را زیاد کرده است.

راهنمای خرید
ابتدا برروی گزینه دانلود کلیک کنید ، سپس به صفحه انتخاب بانک منتقل میشوید ، آدرس ایمیل خود را وارد کنید ، بانک مورد نظر را انتخاب کنید ، سپس برروی رفتن به درگاه پرداخت کلیک کنید . بعد از وارد کردن اطلاعات بانکی و پرداخت ، به سایت برگردانده میشوید ، لینک دانلود به شما داده میشود . این لینک تا 24 ساعت قابل استفاده خواهد بود . همچنین با استفاده از کد پیگیری و آدرس ایمیل داده شده میتوانید ، از قسمت پیگیری به مدیر سایت تیکت بزنید و یا مجددا محصول خریداری شده را دانلود کنید.
پیگیری خرید و دانلود مجدد
ایمیل شما :
کد پیگیری : 
جستجوی مقاله و سوال
برای جستجو کافیست بخشی از موضوع مورد نظر خود را وارد کنید
خرید از شما
در راستای بهبود کیفیت سایت در نظر داریم فایل های شما از جمله پروژه ( آمار ، کارافرینی و . . .) و دیگر موارد را خریداری کنیم . توجه داشته باشید فایل های موجود در اینترنت که به صورت رایگان یا پولی می باشد را به هیچ وجه خریداری نمی شود . روند به اینصورت می باشد که قسمتی از فایل را برای ما ارسال کرده در صورت تایید کیفیت و تکراری نبودن ، از شما خریداری می شود . برای تماس با از طریق زیر اقدام فرمایید : ایمیل : info@bank-paper.ir یا استفاده از فرم تماس با ما
اخبار دانشگاهی واستخدامی
امکانات سایت

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به Bank-paper.ir است .
هر گونه کپی برداری از مطالب ، محصولات ، قالب و سایر اجزای سایت طبق ماده 12 قانون جرائم رایانه‌ای پیگرد قانونی خواهد داشت و با متخلف به روشهای گوناگون برخورد خواهد شد .
 
به بانک مقاله امتياز دهيد

به اين صفحه امتياز دهيد

با تشکر از حمايت شما