دانلود کتاب | دانلود آزمون | دانلود حل المسائل » آیا یک عکس باعث خط خوردن نام خلعتبری شد؟

 
اخبار
» همه‌ی اخبار » فید اخبار
دانلود شاپ ، فروشگاه دانلود . روشی آسان برای کسب در آمد شما میتوانید با استفاده از دانلود شاپ ، موزیک ، فیلم ، تصویر ، قالب ، کتاب ، کلیپ و هر آنچه دانلود شدنی است بفروشید !
تخفیف 50 درصدی بانک مقاله
معرفی
دانلود کتاب , بانک مقاله , دانلود مقاله , دانلود سوال امتحانی , دانلود کنکور آزمایشی , بانک کتاب , کنکور****
توجه به محدودیت ها و عدم دسترسی به بسیاری از پایگاه های داده علمی معتبر، تارنمای http://www.bank-paper.ir در مردادماه سال 1392 جهت پاسخگویی به این نیاز دانشجویان، اساتید و پژوهشگران گرامی تاسیس شد. ما تمام تلاش خود را برای دسترسی به بالاترین سطح دسترسی به پایگاهای داده های علمی معتبر روز دنیا به کار می‌گیریم. امید به این است نظرات شما کاربران عزیز در هرچه بهتر شدن این تارنما مفید باشد . لازم به ذکر می باشد که فقط برای کتب فارسی ، عبارت " کتاب فارسی " درج شده است .در هنگام خرید دقت کنید مبلغ به هیچ وجه بازگشت داده نمی شود .
پشتیبانی

    ایمیل پشتیبانی : info@bank-paper.ir

موضوعات
نظرسنجی سایت

   آیا یک عکس باعث خط خوردن نام خلعتبری شد؟

دوشنبه , 12 خرداد 1393 ساعت 00:02
دروازه‌بان ملی‌پوش فوتبال ایران در واکنش به خط خوردن ناباورانه‌اش از لیست نهایی تیم ملی برای سفر به برزیل سکوت کرد.
سوشا مکانی در واکنش به خط خوردنش از لیست نهایی تیم ملی فوتبال در حالی که ناراحت بود به فارس گفت که قصد هیچ صحبتی ندارد و نمی‌خواهد حرفی بزند و پس از آن تلفن را قطع کرد. از سوی دیگر دروازه‌بان تیم فوتبال نفت تهران گفت: از اینکه سوشا مکانی از فهرست نهایی تیم ملی خط خورد خیلی ناراحتم. علیرضا بیرانوند در خصوص خط خوزدنش از فهرست 30 نفره تیم ملی برای حضور در جام جهانی، اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که در فهرست 30 نفره تیم ملی بودم و اکنون هم ناراحت نیستم. وی افزود: همین که مدنظر کی‌روش بودم و در فهرست 30 نفره حضور داشتم برای من خوب است. اکنون نیز تلاش می‌کنم تا در فرصت‌های بعد همراه تیم ملی باشم. ناراحتی من از فهرست نهایی تیم ملی فقط به خاطر سوشا مکانی است. او زحمات زیادی کشید تا در جام جهانی باشد و دو، سه سال در اردوهای تیم ملی حضور داشت.

در همین حال حضور هومن خلعتبری، موسیقیدان ایرانی در اردوی تیم ملی و عکس گرفتن او با برخی بازیکنان ایران از جمله محمدرضا خلعتبری، سر و صدای زیادی به راه انداخته و برخی می‌گویند همین عکس باعث خط خوردن مهاجم خوب شمالی از ترکیب تیم ملی شده است! 
اصغر شرفی از پیشکسوتان فوتبال مثل همیشه، منطقی و صریح در این مورد صحبت می کند و علیه این انتقادها موضع می گیرد: « ما همه اش در حاشیه هستیم و اصلا در متن زندگی نمی کنیم. متن زندگی یعنی مثبت نگاه کردن. من هومن خلعتبری را دقیقا نمی شناسم اما او هم یک ایرانی است و افتخار برای کشور ما. مگر عکس گرفتن با یک هنرمند جرم است؟ او هزینه کرده و بازی تیم ملی را از نزدیک دیده . چه اشکالی دارد با بازیکنان مورد علاقه اش عکس هم بگیرد؟ موسیقی خوراک روح است. ما همه اش نباید به فوتبال فکر کنیم، اینجوری بازیکنان تیم ملی خسته می شوند. پس باید تفریح دیگری داشته باشند. امیدوارم یکسری افراد دست از این حاشیه سازی بردارند و در متن زندگی کنند»

اصغر شرفی از گذشته هم می گوید:« زمان ما پر بود از این عکس ها. همه بازیکنان با خواننده ها عکس می گرفتند. کسی هم حرفی نمی زد و انتقادی هم نمی کرد. بازیکنان بهترین فوتبال را هم انجام می دادند. شما بروید و علی پروین را ببینید که چقدر عکس قدیمی دارد. مگر در زمین بد بازی می کرد؟ اینها به فوتبال ربطی ندارد و بیخودی نباید اینها را به هم ارتباط داد. اصلا زمان ما شهرام شب پره و خیلی از خواننده های دیگر به اردوی تیم ملی می آمدند اما بازیکنان به زمین می رفتند و بهترین عملکرد خود را ارائه می دادند. 

خلعتبری: وقت حرف زدن نیست!
محمد رضا خلعتبری که توسط کارلوس کروش از فهرست مسافران جام جهانی کنار گذاشته شد از این اتفاق ناراحت است. او که خودش خبر را شنیده بود با صدایی گرفته و در گفت و گویی کوتاه با خبرآنلاین در این مورد گفت: «شنیده‌ام، اما فعلا وقت حرف زدن در این مورد نیست. حرف بزنم که چه بشود؟» 

سردار آزمون: امروز بدترین روز من است

از سوی دیگر، سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران پس از اینکه از اردوی تیم ملی خط خورد و از جمع بازیکنان اعزامی به جام جهانی 2014 برزیل خارج شد در این خصوص در اینستاگرامش نوشت: امروز بدترین روز من است اما برای عشق به ایران می‌خواهم که آبرومندانه بیرون بیایم. بابت همه چیز از کادرفنی و دوستانم متشکرم. موفق باشید.
راهنمای خرید
ابتدا برروی گزینه دانلود کلیک کنید ، سپس به صفحه انتخاب بانک منتقل میشوید ، آدرس ایمیل خود را وارد کنید ، بانک مورد نظر را انتخاب کنید ، سپس برروی رفتن به درگاه پرداخت کلیک کنید . بعد از وارد کردن اطلاعات بانکی و پرداخت ، به سایت برگردانده میشوید ، لینک دانلود به شما داده میشود . این لینک تا 24 ساعت قابل استفاده خواهد بود . همچنین با استفاده از کد پیگیری و آدرس ایمیل داده شده میتوانید ، از قسمت پیگیری به مدیر سایت تیکت بزنید و یا مجددا محصول خریداری شده را دانلود کنید.
پیگیری خرید و دانلود مجدد
ایمیل شما :
کد پیگیری : 
جستجوی مقاله و سوال
برای جستجو کافیست بخشی از موضوع مورد نظر خود را وارد کنید
خرید از شما
در راستای بهبود کیفیت سایت در نظر داریم فایل های شما از جمله پروژه ( آمار ، کارافرینی و . . .) و دیگر موارد را خریداری کنیم . توجه داشته باشید فایل های موجود در اینترنت که به صورت رایگان یا پولی می باشد را به هیچ وجه خریداری نمی شود . روند به اینصورت می باشد که قسمتی از فایل را برای ما ارسال کرده در صورت تایید کیفیت و تکراری نبودن ، از شما خریداری می شود . برای تماس با از طریق زیر اقدام فرمایید : ایمیل : info@bank-paper.ir یا استفاده از فرم تماس با ما
اخبار دانشگاهی واستخدامی
امکانات سایت

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به Bank-paper.ir است .
هر گونه کپی برداری از مطالب ، محصولات ، قالب و سایر اجزای سایت طبق ماده 12 قانون جرائم رایانه‌ای پیگرد قانونی خواهد داشت و با متخلف به روشهای گوناگون برخورد خواهد شد .
 
به بانک مقاله امتياز دهيد

به اين صفحه امتياز دهيد

با تشکر از حمايت شما