دانلود کتاب | دانلود آزمون | دانلود حل المسائل » تمهیدات وزارت بهداشت برای رشته های پزشکی در صورت حذف کنکور

 
اخبار
» همه‌ی اخبار » فید اخبار
دانلود شاپ ، فروشگاه دانلود . روشی آسان برای کسب در آمد شما میتوانید با استفاده از دانلود شاپ ، موزیک ، فیلم ، تصویر ، قالب ، کتاب ، کلیپ و هر آنچه دانلود شدنی است بفروشید !
تخفیف 50 درصدی بانک مقاله
معرفی
دانلود کتاب , بانک مقاله , دانلود مقاله , دانلود سوال امتحانی , دانلود کنکور آزمایشی , بانک کتاب , کنکور****
توجه به محدودیت ها و عدم دسترسی به بسیاری از پایگاه های داده علمی معتبر، تارنمای http://www.bank-paper.ir در مردادماه سال 1392 جهت پاسخگویی به این نیاز دانشجویان، اساتید و پژوهشگران گرامی تاسیس شد. ما تمام تلاش خود را برای دسترسی به بالاترین سطح دسترسی به پایگاهای داده های علمی معتبر روز دنیا به کار می‌گیریم. امید به این است نظرات شما کاربران عزیز در هرچه بهتر شدن این تارنما مفید باشد . لازم به ذکر می باشد که فقط برای کتب فارسی ، عبارت " کتاب فارسی " درج شده است .در هنگام خرید دقت کنید مبلغ به هیچ وجه بازگشت داده نمی شود .
پشتیبانی

    ایمیل پشتیبانی : info@bank-paper.ir

موضوعات
نظرسنجی سایت

   تمهیدات وزارت بهداشت برای رشته های پزشکی در صورت حذف کنکور

سه شنبه , 06 شهریور 1397 ساعت 14:53

دکتر باقر لاریجانی امروز در نشست خبری در محل پژوهشگاه غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران درباره سرنوشت رشته های پزشکی در زمان حذف کنکور گفت: ما تابع قوانین کشور هستیم و اگر زمانی کنکور در یک شرایطی برداشته شود ما تمهیداتی را برای آن آماده کرده ایم. البته این موارد نیازمند این است که دروس دبیرستان نیز استاندارد باشند. اگر آن شرایط تحقق یابد ما چاره ای نداریم که پذیرش در پزشکی را دو مرحله ای کنیم.

وی افزود: ما 5 دوره پذیرش پزشکی از لیسانس داشته ایم و اول پذیرش در دوره های لیسانس داشتیم و با یک امتحان بعدی در پزشکی پذیرش داشته ایم. دلیل این امر این است که آموزش پزشکی مشکل است و فرد باید مورد ارزیابی قرار گیرد.

لاریجانی گفت: یکی از اشکلات فعلی کنکور این است که نمی توان از فردی که می خواهد به پزشکی بیاید مصاحبه ساختارمند گرفت. فردی که می خواهد پزشکی بخواند باید روحیه از خودگذشتگی و ایثارگرانه داشته باشد، بتواند استرس خود را مدیریت کند و یا در شرایط هیجانی تصمیم درست بگیرد.

وی گفت: وزارت بهداشت آمادگی دارد که در صورت اجرای قانون حذف کنکور برای پذیرش دانشجو در گروه علوم پزشکی تمهیدات خود را اجرا کند.

معاون آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به محاسبات نیروی انسانی در گروه علوم پزشکی گفت: وزارت بهداشت محاسبات نیروی انسانی تخصصی و فوق تخصصی را برای 5 سال آینده در شورای گسترش دانشگاه ها نهایی کرده است. بر اساس این محاسبات، می دانیم که چه تعداد نیروی انسانی نیاز داریم.

وی افزود: توزیع نیروی انسانی علوم پزشکی در کشور دچار مشکل است که سعی داریم با بومی گزینی این مسئله را کاهش دهیم و نیازها را رفع کنیم.

لاریجانی درباره اینکه چرا با وجود پزشکان عمومی بیکار بازهم داوطلبان به سمت رشته های پزشکی می روند، گفت: ما داوطلبان را به سمت رشته های پزشکی سوق نمی دهیم اما مردم همچنان گرایش زیادی به رشته های پزشکی دارند.

وی گفت: ما نمی توانیم اجازه بدهیم که وقتی کنکور وجود دارد و بسیاری از استعدادهای برتر به دلیل همین کنکور در رشته های مورد علاقه خود قبول نمی شوند، عده ای با معدل پایین به خارج از کشور بروند و به خیال اینکه به داخل انتقال می یابند از این راه در رشته های پزشکی تحصیل کنند.

معاون آموزشی وزارت بهداشت تاکید کرد: تمام دانشجویانی که به داخل انتقال می یابند باید همچون سایر دانشجویان امتحانات کشوری را بگذرانند. بیش از نیمی از آنها که منتقل شده اند با وجود اینکه از دانشگاه های معتبر بوده اند اما بازهم نتوانسته اند در امتحانات کشوری قبول شوند.

وی درباره جایگاه آموزش پزشکی ایران در مقایسه با دنیا گفت: آموزش پزشکی در ایران مسیر ارتقا خود را طی می کند و علیرغم چالش هایی که دارد، حتی دانشگاه های سطح پایین کشور ما در مقایسه با بسیاری از دانشگاه های دنیا خوب هستند. در منطقه ما سرآمد هستیم و قابل مقایسه با کشورهای برتر در زمینه آموزش پزشکی هستیم و دانش فارغ التحصیلان ما کیفیت بالایی دارد.

راهنمای خرید
ابتدا برروی گزینه دانلود کلیک کنید ، سپس به صفحه انتخاب بانک منتقل میشوید ، آدرس ایمیل خود را وارد کنید ، بانک مورد نظر را انتخاب کنید ، سپس برروی رفتن به درگاه پرداخت کلیک کنید . بعد از وارد کردن اطلاعات بانکی و پرداخت ، به سایت برگردانده میشوید ، لینک دانلود به شما داده میشود . این لینک تا 24 ساعت قابل استفاده خواهد بود . همچنین با استفاده از کد پیگیری و آدرس ایمیل داده شده میتوانید ، از قسمت پیگیری به مدیر سایت تیکت بزنید و یا مجددا محصول خریداری شده را دانلود کنید.
پیگیری خرید و دانلود مجدد
ایمیل شما :
کد پیگیری : 
جستجوی مقاله و سوال
برای جستجو کافیست بخشی از موضوع مورد نظر خود را وارد کنید
خرید از شما
در راستای بهبود کیفیت سایت در نظر داریم فایل های شما از جمله پروژه ( آمار ، کارافرینی و . . .) و دیگر موارد را خریداری کنیم . توجه داشته باشید فایل های موجود در اینترنت که به صورت رایگان یا پولی می باشد را به هیچ وجه خریداری نمی شود . روند به اینصورت می باشد که قسمتی از فایل را برای ما ارسال کرده در صورت تایید کیفیت و تکراری نبودن ، از شما خریداری می شود . برای تماس با از طریق زیر اقدام فرمایید : ایمیل : info@bank-paper.ir یا استفاده از فرم تماس با ما
اخبار دانشگاهی واستخدامی
امکانات سایت

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به Bank-paper.ir است .
هر گونه کپی برداری از مطالب ، محصولات ، قالب و سایر اجزای سایت طبق ماده 12 قانون جرائم رایانه‌ای پیگرد قانونی خواهد داشت و با متخلف به روشهای گوناگون برخورد خواهد شد .
 
به بانک مقاله امتياز دهيد

به اين صفحه امتياز دهيد

با تشکر از حمايت شما