دانلود کتاب | دانلود آزمون | دانلود حل المسائل » صلاحیت علمی و عمومی اساتید حق التدریس دانشگاه آزاد ارزیابی شد

 
اخبار
» همه‌ی اخبار » فید اخبار
دانلود شاپ ، فروشگاه دانلود . روشی آسان برای کسب در آمد شما میتوانید با استفاده از دانلود شاپ ، موزیک ، فیلم ، تصویر ، قالب ، کتاب ، کلیپ و هر آنچه دانلود شدنی است بفروشید !
تخفیف 50 درصدی بانک مقاله
معرفی
دانلود کتاب , بانک مقاله , دانلود مقاله , دانلود سوال امتحانی , دانلود کنکور آزمایشی , بانک کتاب , کنکور****
توجه به محدودیت ها و عدم دسترسی به بسیاری از پایگاه های داده علمی معتبر، تارنمای http://www.bank-paper.ir در مردادماه سال 1392 جهت پاسخگویی به این نیاز دانشجویان، اساتید و پژوهشگران گرامی تاسیس شد. ما تمام تلاش خود را برای دسترسی به بالاترین سطح دسترسی به پایگاهای داده های علمی معتبر روز دنیا به کار می‌گیریم. امید به این است نظرات شما کاربران عزیز در هرچه بهتر شدن این تارنما مفید باشد . لازم به ذکر می باشد که فقط برای کتب فارسی ، عبارت " کتاب فارسی " درج شده است .در هنگام خرید دقت کنید مبلغ به هیچ وجه بازگشت داده نمی شود .
پشتیبانی

    ایمیل پشتیبانی : info@bank-paper.ir

موضوعات
نظرسنجی سایت

   صلاحیت علمی و عمومی اساتید حق التدریس دانشگاه آزاد ارزیابی شد

سه شنبه , 06 شهریور 1397 ساعت 22:42

علیرضا رهایی در چهاردهمین همایش معاونان آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برنامه ریزی برای ارتقا کیفیت و استانداردسازی آموزش برای جذب هر چه بیشتر دانشجو، کاهش فاصله کیفی بین واحدها، افزایش اعتبار مدارک تحصیلی و ارتقا دانشگاه در سطح دانشگاه های معتبر ملی و بین المللی از اهداف همایش معاونان آموزشی و تحصیلات تکمیلی است.

وی با اشاره به بکارگیری شوراهای فعال در سطح معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی افزود: شورای سنجش و پذیرش، شورای برنامه ریزی، شورای گسترش، شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی و کمیسیون موارد خاص و کمیته انتظامی بدوی و تجدیدنظر از جمله شوراهای فعال هستند.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی از تشکیل هیات مرکزی جذب دانشگاه آزاد اسلامی، برنامه ریزی طرح آمایش آموزشی و ساماندهی اساتید حق التدریس خبر داد و تاکید کرد: صلاحیت علمی و عمومی اساتید حق التدریس دانشگاه آزاد اسلامی مورد ارزیابی قرار گرفت.

رهایی همچنین با اشاره به ساماندهی اعضای هیات علمی اظهار داشت: با اعضای هیات علمی بالای 75 سال، بازنشسته و نیمه وقت اتمام همکاری شد و طرح تعاون استانی اعضای هیات علمی به منظور کاهش هزینه ها اجرا شده است.

وی با بیان اینکه سامانه نظارت و ارزیابی به زودی راه اندازی می شود، گفت: فرم و سوالات استاندارد برای ارزیابی آموزشی طراحی شده و ارزیابی آموزشی اساتید در هر نیمسال تحصیلی از طرف دانشجویان و گروه آموزشی صورت می گیرد و ادامه ارزیابی واحدها براساس معیارهای اعلامی انجام می شود.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه در کشورهای توسعه یافته، اساتید دانشگاه ها همواره در ارتباط تنگاتنگ با صنعت برای حل مشکلات جامعه هستند، افزود: موفقیت دانشگاه های کمبریج، استنفورد و برکلی در ایجاد سرمایه 15 میلیارد دلاری از توسعه شرکت های دانش بنیان می تواند الگوی خوبی برای دانشگاه های کشور ما باشد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ویژگی های دانشگاه آزاد اسلامی و شرایط کنونی و آینده کشور، لازم است تدوین برنامه های درسی میان رشته ای مرتبط با نیازهای تولیدی، خدماتی و اشتغال کشور (بر مبنای نیازها، مسائل، چالش های علمی، فناوری و توسعه ای کشور) و اجرای آنها در دانشگاه، در اولویت واحدهای دانشگاهی قرار گیرد.

راهنمای خرید
ابتدا برروی گزینه دانلود کلیک کنید ، سپس به صفحه انتخاب بانک منتقل میشوید ، آدرس ایمیل خود را وارد کنید ، بانک مورد نظر را انتخاب کنید ، سپس برروی رفتن به درگاه پرداخت کلیک کنید . بعد از وارد کردن اطلاعات بانکی و پرداخت ، به سایت برگردانده میشوید ، لینک دانلود به شما داده میشود . این لینک تا 24 ساعت قابل استفاده خواهد بود . همچنین با استفاده از کد پیگیری و آدرس ایمیل داده شده میتوانید ، از قسمت پیگیری به مدیر سایت تیکت بزنید و یا مجددا محصول خریداری شده را دانلود کنید.
پیگیری خرید و دانلود مجدد
ایمیل شما :
کد پیگیری : 
جستجوی مقاله و سوال
برای جستجو کافیست بخشی از موضوع مورد نظر خود را وارد کنید
خرید از شما
در راستای بهبود کیفیت سایت در نظر داریم فایل های شما از جمله پروژه ( آمار ، کارافرینی و . . .) و دیگر موارد را خریداری کنیم . توجه داشته باشید فایل های موجود در اینترنت که به صورت رایگان یا پولی می باشد را به هیچ وجه خریداری نمی شود . روند به اینصورت می باشد که قسمتی از فایل را برای ما ارسال کرده در صورت تایید کیفیت و تکراری نبودن ، از شما خریداری می شود . برای تماس با از طریق زیر اقدام فرمایید : ایمیل : info@bank-paper.ir یا استفاده از فرم تماس با ما
اخبار دانشگاهی واستخدامی
امکانات سایت

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به Bank-paper.ir است .
هر گونه کپی برداری از مطالب ، محصولات ، قالب و سایر اجزای سایت طبق ماده 12 قانون جرائم رایانه‌ای پیگرد قانونی خواهد داشت و با متخلف به روشهای گوناگون برخورد خواهد شد .
 
به بانک مقاله امتياز دهيد

به اين صفحه امتياز دهيد

با تشکر از حمايت شما