دانلود کتاب | دانلود آزمون | دانلود حل المسائل » احتمال بازگشت آیت الله هاشمی به نماز جمعه

 
اخبار
» همه‌ی اخبار » فید اخبار
دانلود شاپ ، فروشگاه دانلود . روشی آسان برای کسب در آمد شما میتوانید با استفاده از دانلود شاپ ، موزیک ، فیلم ، تصویر ، قالب ، کتاب ، کلیپ و هر آنچه دانلود شدنی است بفروشید !
تخفیف 50 درصدی بانک مقاله
معرفی
دانلود کتاب , بانک مقاله , دانلود مقاله , دانلود سوال امتحانی , دانلود کنکور آزمایشی , بانک کتاب , کنکور****
توجه به محدودیت ها و عدم دسترسی به بسیاری از پایگاه های داده علمی معتبر، تارنمای http://www.bank-paper.ir در مردادماه سال 1392 جهت پاسخگویی به این نیاز دانشجویان، اساتید و پژوهشگران گرامی تاسیس شد. ما تمام تلاش خود را برای دسترسی به بالاترین سطح دسترسی به پایگاهای داده های علمی معتبر روز دنیا به کار می‌گیریم. امید به این است نظرات شما کاربران عزیز در هرچه بهتر شدن این تارنما مفید باشد . لازم به ذکر می باشد که فقط برای کتب فارسی ، عبارت " کتاب فارسی " درج شده است .در هنگام خرید دقت کنید مبلغ به هیچ وجه بازگشت داده نمی شود .
پشتیبانی

    ایمیل پشتیبانی : info@bank-paper.ir

موضوعات
نظرسنجی سایت

   احتمال بازگشت آیت الله هاشمی به نماز جمعه

شنبه , 13 مهر 1392 ساعت 12:19
آیت الله هاشمی رفسنجانی که به مدت نزدیک به سه دهه در نماز جمعه تهران به ایراد خطبه می‌پرداخت، در اولین نمازجمعه خود در حوادث پس از انتخابات مواضع متفاوتی نسبت به دیگر ائمه جمعه تهران اتخاذ کرد که سبب شد تا به آخرین نماز جمعه وی (تاکنون) تبدیل شود.در چهار سال گذشته پس از آخرین نمازجمعه این خطیب باسابقه نماز جمعه تهران بارها سخن از بازگشت وی به میان آمد.موضوعی که البته تاکنون محقق نشد، اما فائزه هاشمی دختر وی می‌گوید با توجه به عوض شدن شرایط سیاسی و اجتماعی کشور، احتمال حضور دوباره وی به این جایگاه عبادی سیاسی وجود دارد.

فائزه هاشمی در مشهد مقدس گفت: در همین مدت کوتاه که سرپرستی وزارت علوم به توفیقی سپرده شده مشکل برخی از دانشجویان ستاره‌دار و اساتید حل و در این شرایطی که پیش رو داریم امیدوارم این مسئله به طور کامل حل شود. فائزه هاشمی شامگاه پنج‌شنبه در مجمع زنان اصلاح‌طلبان مشهد مقدس که در محل دفتر این مجمع برگزار شد، اظهار کرد: با حمایت اصلاح‌طلبان و اصولگرایان روحانی به پیروزی رسید و خوشبختانه در حال حاضر شرایط مساعدی حاکم است و هر روز خبر خوشی را می‌شنویم. به مسائل داخلی و خارجی خوشبین هستیم، امیدوارم روحانی و تیمش موفق شوند و هر روز خبری خوشی را به ملت بدهند.

فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با تأکید بر اینکه امیدواریم زندانیان سیاسی آزاد شوند، تصریح کرد: امیدوارم شرایط فعلی ایران را به کشوری آبادتر تبدیل کند و ایران مانند گذشته جایگاه حقیقی خود را در عرصه بین‌المللی کسب کند چرا که نیازمند این هستیم در عرصه بین‌المللی به جایگاه حقیقی خود برسیم.این فعال سیاسی افزود: از این به بعد باید عاقلانه تصمیم بگیریم، البته تاکنون حرکاتی که از طرف دولت و طرفداران دولت انجام شده خیلی عالی بوده است.

پرونده مهدی شایعات غیرمستند است
وی با تأکید بر اینکه در پرونده مهدی هاشمی برادرم شایعات غیرمستند وجود دارد اظهار کرد: چیزی که در واقع در مورد پرونده مهدی شنیدیم پرونده قطور از اتهامات غیرمستند بوده است.هاشمی افزود: حتی شایعات را به عنوان اتهامات در پرونده وی ضمیمه کردند تا آنجایی که ما خبر داریم قاضی، این پرونده را به دلیل غیرمستند بودن آن برگرداند، یکی از این شایعات غیرمستند مطلبی قطور به زبان آلمانی و یا یک زبان خارجی دیگر بوده که در پرونده مهدی فقط برای قطور شدن آن گذاشته‌اند.وی تاکید کرد: هیچ چیز جدی در پرونده مهدی وجود ندارد و تمام آنها شایعات غیرمستند بوده است.

از سعید تاجیک شکایت نمی‌کنم
فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی با اشاره به اتهاماتی که سعید تاجیک به وی وارد کرده است، گفت: در مورد سعید تاجیک باید بگویم که ما نه از وی شکایتی می‌کنیم و نه با وی برخوردی خواهیم کرد چرا که باید تفاوتی بین ما و آنها وجود داشته باشد.این فعال سیاسی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه چرا ایستگاه‌های دوچرخه سواری برای بانوان ممنوع است، گفت: البته این مسئله از طرف مخالفان من بحث سیاسی شد ولی پیست دوچرخه‌سواری زنا
راهنمای خرید
ابتدا برروی گزینه دانلود کلیک کنید ، سپس به صفحه انتخاب بانک منتقل میشوید ، آدرس ایمیل خود را وارد کنید ، بانک مورد نظر را انتخاب کنید ، سپس برروی رفتن به درگاه پرداخت کلیک کنید . بعد از وارد کردن اطلاعات بانکی و پرداخت ، به سایت برگردانده میشوید ، لینک دانلود به شما داده میشود . این لینک تا 24 ساعت قابل استفاده خواهد بود . همچنین با استفاده از کد پیگیری و آدرس ایمیل داده شده میتوانید ، از قسمت پیگیری به مدیر سایت تیکت بزنید و یا مجددا محصول خریداری شده را دانلود کنید.
پیگیری خرید و دانلود مجدد
ایمیل شما :
کد پیگیری : 
جستجوی مقاله و سوال
برای جستجو کافیست بخشی از موضوع مورد نظر خود را وارد کنید
خرید از شما
در راستای بهبود کیفیت سایت در نظر داریم فایل های شما از جمله پروژه ( آمار ، کارافرینی و . . .) و دیگر موارد را خریداری کنیم . توجه داشته باشید فایل های موجود در اینترنت که به صورت رایگان یا پولی می باشد را به هیچ وجه خریداری نمی شود . روند به اینصورت می باشد که قسمتی از فایل را برای ما ارسال کرده در صورت تایید کیفیت و تکراری نبودن ، از شما خریداری می شود . برای تماس با از طریق زیر اقدام فرمایید : ایمیل : info@bank-paper.ir یا استفاده از فرم تماس با ما
اخبار دانشگاهی واستخدامی
امکانات سایت

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به Bank-paper.ir است .
هر گونه کپی برداری از مطالب ، محصولات ، قالب و سایر اجزای سایت طبق ماده 12 قانون جرائم رایانه‌ای پیگرد قانونی خواهد داشت و با متخلف به روشهای گوناگون برخورد خواهد شد .
 
به بانک مقاله امتياز دهيد

به اين صفحه امتياز دهيد

با تشکر از حمايت شما