دانلود کتاب | دانلود آزمون | دانلود حل المسائل » تشکر خوانندگان کیهان از تیتری که ظریف را راهی بیمارستان کرد

 
اخبار
» همه‌ی اخبار » فید اخبار
دانلود شاپ ، فروشگاه دانلود . روشی آسان برای کسب در آمد شما میتوانید با استفاده از دانلود شاپ ، موزیک ، فیلم ، تصویر ، قالب ، کتاب ، کلیپ و هر آنچه دانلود شدنی است بفروشید !
تخفیف 50 درصدی بانک مقاله
معرفی
دانلود کتاب , بانک مقاله , دانلود مقاله , دانلود سوال امتحانی , دانلود کنکور آزمایشی , بانک کتاب , کنکور****
توجه به محدودیت ها و عدم دسترسی به بسیاری از پایگاه های داده علمی معتبر، تارنمای http://www.bank-paper.ir در مردادماه سال 1392 جهت پاسخگویی به این نیاز دانشجویان، اساتید و پژوهشگران گرامی تاسیس شد. ما تمام تلاش خود را برای دسترسی به بالاترین سطح دسترسی به پایگاهای داده های علمی معتبر روز دنیا به کار می‌گیریم. امید به این است نظرات شما کاربران عزیز در هرچه بهتر شدن این تارنما مفید باشد . لازم به ذکر می باشد که فقط برای کتب فارسی ، عبارت " کتاب فارسی " درج شده است .در هنگام خرید دقت کنید مبلغ به هیچ وجه بازگشت داده نمی شود .
پشتیبانی

    ایمیل پشتیبانی : info@bank-paper.ir

موضوعات
نظرسنجی سایت

   تشکر خوانندگان کیهان از تیتری که ظریف را راهی بیمارستان کرد

جمعه , 19 مهر 1392 ساعت 11:24
خوانندگان کیهان در صفحه کیهان و خوانندگان، از این روزنامه بابت تیتر دیروز خود در خصوص ظریف تشکر کردند.

به گزارش تیک، این در حالی است که محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشور، بعد از دیدن تیتر این روزنامه راهی بیمارستان شده بود.

* دوشنبه شب 15/7/92 سخنرانی آقای روحانی ریاست ‌محترم ‌جمهوری در جمع نمایندگان مجلس را تا پایان از شبکه یک سیما تماشا کردم. به چند نکته از سخنرانی ایشان انتقاد داشتم و تصمیم گرفتم با روزنامه شما در جریان بگذارم ولی وقتی فردای آن روز تیتر صفحه اول کیهان در مورد اعتراف وزیر خارجه کشورمان در مورد دو کار نابجای خودش و آقای رئیس‌جمهور در سفر به سازمان ملل را مشاهده کردم از انتقادی که می‌خواستم بکنم منصرف شدم چون با این برخورد صادقانه جواب خودم را گرفتم.
نورانی
* از تیتر اول کیهان لذت بردم و از آقای ظریف هم تشکر می‌کنم که صادقانه اقرار به اشتباه خود نمودند.
علیمردانی

* امیدواریم دولت تدبیر و امید، تدابیر و رهنمودهای امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب را نصب‌العین سیاست خارجی خود قرار بدهد و در عرصه دیپلماسی فعال بوده و نسبت به دشمن بدبین باشد.
1395---0917

* به دولتمردان عرض می‌کنم نباید فراموش کنید که آمریکا دشمن چندین ساله ماست و خواهد بود و این دیوار بی‌اعتمادی به این راحتی فرو نخواهد ریخت و ما جوانان ایران زمین تا آخرین قطره خون خود پشتیبان اسلام، امام و رهبر عزیزمان خواهیم بود.
همتی - دانشجوی جوان کشور از یاسوج

* حضرت امام خمینی(ره) در هر سخنرانی که داشتند، شرکت‌کنندگان حداقل سه، چهار بار تکبیر می‌گفتند و شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دادند. یک ‌بار حضرت امام به عنوان رهبری صریح، نگفتند که مرگ بر آمریکا نگویید. چطور آقای هاشمی می‌گوید حضرت امام راضی به این امر نبودند چرا آقای انصاری سکوت کرده و حرفی نمی‌زند؟ این همه جوان انقلابی آن زمان را داریم و هیچ یک یاد ندارند که حضرت امام مخالف شعار مرگ بر آمریکا باشد.
ابراهیمی
* تجربه نشان داده هر چقدر شعارهای استکبارستیزی مردم کم شده به همان نسبت میزان و شدت هجوم جبهه استکبار به جبهه حق افزایش پیدا کرده است.
9785---0935
* ما همه مردم ایران با گوشهای خودمان بارها از حضرت امام شنیدیم که فرمودند: هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید و آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. حالا هم که اوباما گفته گزینه نظامی روی میز است بنده به عنوان یک ایرانی به اوباما می‌گویم ما هم مشت‌ها را برای خرد کردن دندان متجاوزان گره کرده‌ایم.
عزیز حسن‌پور
* به نخست‌وزیر رژیم جعلی صهیونیستی می‌گویم، این شوروی بود که شما به او شلوار لی دادید و ظرف چند ماه از یک کشور، 17 کشور ساختید. تمام مناطق نفت‌خیز و حاصلخیز را تکه‌تکه از این کشور گرفتید و به واسطه اعتماد آن‌ها همه چیزشان را از آنها گرفتید و البته فقط شلوار لی به آنها دادید. ولی در ایران شلوار لی آزاد است و مردم با لباس‌های مختلف تا برافراشتن پرچم اسلام بر روی کاخ‌ سفید و شهر قدس به اراجیف شما کاری ندارند و راه خود را می‌روند.
یک شهروند
* تغییرات گسترده در سطح مدیریت دانشگاه‌های سراسر کشور از سوی سرپرست وزارت علوم بی‌جهت نیست چرا که شاهد تحرکات برخی اساتید منحرف درخصوص ارتباط با شیطان بزرگ بدون توجه به منافع ملی و سیاست‌های نظام با برنامه‌ریزی قبلی هدایت شده از سوی فتنه‌گران هستیم. نمایندگان محترم مجلس و دیگر دلسوزان نظام هوشیار باشند و نگذارند بار دیگر فضای دانشگاه‌ها ملتهب شده و حرکت رو به جلوی دانش و صنعت متوقف گردد.
محمودی
* اگر رئیس محترم قوه قضائیه معتقد است که خیانت فتنه‌گران 88 به ملت و انقلاب فراموش نشدنی و اقدام سران و مسببان آن فتنه خائنانه، عمل مجرمانه و اخلال در امنیت کشور است، پس چرا در دستگیری و محاکمه و مجازات آنان، این قدر تعلل صورت می‌گیرد؟ آیا خدای نکرده اگر بنده و امثال بنده نیز مرتکب چنین جرم سنگینی شده بودیم، باز هم این چنین تعلل می‌شد.
8220---0912
* با روی کار آمدن دولت یازدهم هر روز شاهد به کارگیری عوامل فتنه سال 88 در دستگاه‌های اجرایی کشور هستیم ولی کار قوه قضائیه فقط این شده که شعار بدهد و با صدور اطلاعیه اعلام کند با عوامل فتنه برخورد خواهد شد.
سوری
* امت انقلابی ایران بر سر مسائل کلیدی نظام تحت هیچ شرایطی کوتاه نخواهد آمد پس افراد دارای شناسنامه فتنه‌گری در سال 88 سعی نکنند افکار غلط خودشان را بازتولید کنند.
9785---0935
* آقای زیباکلام در روزنامه آرمان 13 مهر ادعا کرده که هیچ کس در پاسخ او نتوانسته حتی یک امتیاز قطع رابطه با آمریکا را نام ببرد. جای تعجب است چون این امتیاز خیلی واضح است ثبات و امنیت و ثبات نظام از آنجا شروع شد که لانه جاسوسی فرو ریخت، چون با دشمن اخراج شده از سرزمین خیلی راحت می‌توان مبارزه کرد تا دشمنی که در داخل برای خودش پایگاه درست کرده است. از سایر امتیازات قطع رابطه با آمریکا، ایجاد خودباوری، استقلال، اتحاد و آگاهی سیاسی در مردم را می‌توان نام برد که اثرات مثبت آنها با گذشت زمان بیشتر هم خواهد شد.
خانم کدخدایی زاده -تهران
* از آقای زیباکلام می‌پرسم؛ زمانی که شاه خائن و خاندانش دربست در اختیار آمریکا بود، آمریکا به جز غارت ایران چه گلی بر سر ملت ایران زد؟ ملت مصر که رهبرانش 4 دهه برای آمریکا نوکری کردند به جز فقر و بدبختی چه چیزی عایدشان شد؟ لطفا با دلیل و منطق پاسخ دهید!
1709---0918
* دولت سرگرم ایده رابطه با آمریکا و قلع و قمع مقامات قبلی و عده‌ای در اقتصاد کشور مشغول گران کردن اجناس و کالاها و پر کردن جیب خود و این مردم مظلوم به امید تدبیر دیرهنگام فقط باید صبر کند و تحمل، اما تا کی؟!
کمال
* به دولت آقای روحانی می‌گویم، سعادت ما در همت و کار شبانه‌روزی و رسیدگی به امور داخلی و اقتصاد داخلی است. در این 2 ماه گرانی افزایش شدیدی داشته است. تا دیر نشده، آقایان در ریل مردمی قرار گیرند و انرژی خود را صرف آبادانی کشور و ملت کنند.
یک هموطن
* پایه و اساس دولت آمریکا با انبوه جنایت، تجاوز و اشغال شکل گرفته و تا امروز سیاه‌ترین پرونده جنایتکارانه در بین دولت‌های جهان را یدک می‌کشد حتی به ملت خود رحم نمی‌کند. امام راحل(ره) آمریکا را شیطان بزرگ نامیدند و تا آخر عمر هم بر آن صحه گذاشتند بعد از آن هم با صدها جنایت و تجاوز و ده‌ها جنگی که آمریکا به راه انداخته و رهبری نموده دیگر چه اعتمادی به او است که آمریکادوستان در کشور خواهان آشتی و رابطه با این جرثومه فساد و تباهی هستند؟
فخر‌الساعه- جانباز
پاسخ روابط عمومی منطقه 2 شهرداری تهران
در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه 30/6/92 در خصوص مزاحمت‌های سگ‌های متعلق به افراد بی‌توجه به آسایش عمومی در بوستان پردیس واقع در خیابان سازمان آب به آگاهی می‌رساند: مطابق دستور‌العمل‌های موجود، شهرداری صرفا مجاز به مبارزه با سگ‌های ولگرد و بلاصاحب می‌باشد فلذا موضوع مطروحه توسط شهروند می‌بایست از طریق مراجع قانونی و نیروهای انتظامی پیگیری و مرتفع گردد ضمن این که در اکثر بوستان‌های سطح منطقه از جمله بوستان فوق‌الذکر تابلوی «ورود حیوانات ممنوع» نصب گردیده که شهروندان را ملزم به رعایت حقوق سایر شهروندان نموده است حال آن که تعداد محدودی از شهروندان بدون رعایت حقوق و قوانین و تکالیف شهروندی و نادیده گرفتن اخطارهای تصویری لازم در ورود به اماکن عمومی نیازمند برخورد از سوی مراجع انتظامی می‌باشند.
راهنمای خرید
ابتدا برروی گزینه دانلود کلیک کنید ، سپس به صفحه انتخاب بانک منتقل میشوید ، آدرس ایمیل خود را وارد کنید ، بانک مورد نظر را انتخاب کنید ، سپس برروی رفتن به درگاه پرداخت کلیک کنید . بعد از وارد کردن اطلاعات بانکی و پرداخت ، به سایت برگردانده میشوید ، لینک دانلود به شما داده میشود . این لینک تا 24 ساعت قابل استفاده خواهد بود . همچنین با استفاده از کد پیگیری و آدرس ایمیل داده شده میتوانید ، از قسمت پیگیری به مدیر سایت تیکت بزنید و یا مجددا محصول خریداری شده را دانلود کنید.
پیگیری خرید و دانلود مجدد
ایمیل شما :
کد پیگیری : 
جستجوی مقاله و سوال
برای جستجو کافیست بخشی از موضوع مورد نظر خود را وارد کنید
خرید از شما
در راستای بهبود کیفیت سایت در نظر داریم فایل های شما از جمله پروژه ( آمار ، کارافرینی و . . .) و دیگر موارد را خریداری کنیم . توجه داشته باشید فایل های موجود در اینترنت که به صورت رایگان یا پولی می باشد را به هیچ وجه خریداری نمی شود . روند به اینصورت می باشد که قسمتی از فایل را برای ما ارسال کرده در صورت تایید کیفیت و تکراری نبودن ، از شما خریداری می شود . برای تماس با از طریق زیر اقدام فرمایید : ایمیل : info@bank-paper.ir یا استفاده از فرم تماس با ما
اخبار دانشگاهی واستخدامی
امکانات سایت

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به Bank-paper.ir است .
هر گونه کپی برداری از مطالب ، محصولات ، قالب و سایر اجزای سایت طبق ماده 12 قانون جرائم رایانه‌ای پیگرد قانونی خواهد داشت و با متخلف به روشهای گوناگون برخورد خواهد شد .
 
به بانک مقاله امتياز دهيد

به اين صفحه امتياز دهيد

با تشکر از حمايت شما