دانلود کتاب | دانلود آزمون | دانلود حل المسائل » احتمال پیشنهاد یک پست جدید به توفیقی

 
اخبار
» همه‌ی اخبار » فید اخبار
دانلود شاپ ، فروشگاه دانلود . روشی آسان برای کسب در آمد شما میتوانید با استفاده از دانلود شاپ ، موزیک ، فیلم ، تصویر ، قالب ، کتاب ، کلیپ و هر آنچه دانلود شدنی است بفروشید !
تخفیف 50 درصدی بانک مقاله
معرفی
دانلود کتاب , بانک مقاله , دانلود مقاله , دانلود سوال امتحانی , دانلود کنکور آزمایشی , بانک کتاب , کنکور****
توجه به محدودیت ها و عدم دسترسی به بسیاری از پایگاه های داده علمی معتبر، تارنمای http://www.bank-paper.ir در مردادماه سال 1392 جهت پاسخگویی به این نیاز دانشجویان، اساتید و پژوهشگران گرامی تاسیس شد. ما تمام تلاش خود را برای دسترسی به بالاترین سطح دسترسی به پایگاهای داده های علمی معتبر روز دنیا به کار می‌گیریم. امید به این است نظرات شما کاربران عزیز در هرچه بهتر شدن این تارنما مفید باشد . لازم به ذکر می باشد که فقط برای کتب فارسی ، عبارت " کتاب فارسی " درج شده است .در هنگام خرید دقت کنید مبلغ به هیچ وجه بازگشت داده نمی شود .
پشتیبانی

    ایمیل پشتیبانی : info@bank-paper.ir

موضوعات
نظرسنجی سایت

   احتمال پیشنهاد یک پست جدید به توفیقی

دوشنبه , 29 مهر 1392 ساعت 11:54
درحالیکه بسیاری تصور می کردند، دکتر جعفر توفیقی به عنوان وزیر پپیشنهادی علوم به مجلس معرفی می شود، دکتر حسن روحانی طی نامه ای به رییس مجلس، دکتر فرجی دانا را به وزیر پیشنهادی این وزارتخانه معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار «انتخاب» ؛ در این میان، مخالفان دولت «تدبیر و امید» ضمن ابراز خوشحالی از عدم معرفی توفیقی، اقدام اخیر را «عقب نشینی دولت در برابر منتقدان» می دانند.

البته در این میان روزنامه کیهان در اقدامی شیرین، مدعی شده از این اتفاق مطلع بود و به همین دلیل «طی چند هفته اخیر به این ماجرا نپرداخته است»!

با این حال، اطلاعات رسیده به خبرنگار «انتخاب» ضمن تایید اظهارات دکتر توفیقی در مورد «مصلحت» در عدم معرفی وی، حکایت از آن دارد که دکتر فرجی دانا به عنوان اولین گزینه ی وزارت علوم در همان ابتدای آغاز به کار دولت (پیش از معرفی دکتر میلی منفرد) مطرح بوده است.

این درحالیست که تلاش های نزدیکان رییس جمهور برای اقناع وی در آن مقطع زمانی بی نتیجه بوده است.

وزیر پیشنهادی علوم آن روزها به دلیل سپری کردن ایام «فرصت مطالعاتی» در کانادا، درخواست دولت را رد کرده است.

جالب آنکه هم پیشنهاد دکتر میلی منفرد و هم دکتر توفیقی برای تصدی پست وزارت علوم، «فرجی دانا» بوده است.

تشکر ویژه روحانی و احتمال پیشنهاد یک پست جدید به توفیقی

از سوی دیگر، شنیده خبرنگار «انتخاب» حکایت از آن دارد که رییس جمهور ضمن تشکر ویژه از تلاش های توفیقی، پست دیگری را برای او در نظر گرفته است.

گفتنی است، توفیقی به دلیل برخی تغییرات مهم در دانشگاهها، محبوبیت زیادی میان دانشجویان گیدا کرده است.

فرجی دانا کیست؟

دکتر رضا فرجی دانا استاد تمام دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران است که در زمان دولت دوم سید محمد خاتمی، ریاست دانشگاه تهران را نیز عهده دار بود. پس از استعفای مصطفی معین در اواخر کار دولت دوم سید محمد خاتمی، رضا فرجی دانا برای تصدی سمت وزارت علوم به مجلس ششم معرفی شد، اما نتوانست از مجلس ششم رای اعتماد کسب کند.

او پیش‌تر بین سال‌های 1381 تا 1384 ریاست دانشگاه تهران را عهده دار بود.

تحصیلات

دکتر رضا فرجی دانا مدرک کارشناسی خود را در سال 1365 در رشته مهندسی برق و کامپیوتر از دانشگاه تهران دریافت کرد و سپس برای ادامه تحصیل در دانشگاه واترلو عازم کانادا شد. به این ترتیب او تحصیلات تکمیلی خود را در این دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد (1368) و دکتری (1372) در رشته مهندسی برق و کامپیوتر به انجام رسانده است. در حال حاضر وی عضو هیات علمی (استاد تمام) دانشکدهٔ مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران است.

سوابق

فرجی دانا پیش از انتصاب به عنوان ریاست دانشگاه تهران مدتی ریاست گروه مهندسی برق و کامپیوتر پردیس دانشکده های فنی دانشگاه تهران و پس از آن هم به مدت بیش از پنج سال (1377 الی 1381) ریاست پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران را برعهده داشت.

از دیگر مسئولیت‌های او می‌توان به ریاست مرکز انفورماتیک دانشگاه تهران بین سال‌های 1375 الی 1381 و ریاست انجمن مهندسی برق و الکترونیک ایران در سال‌های 1386و1387اشاره کرد.

راهنمای خرید
ابتدا برروی گزینه دانلود کلیک کنید ، سپس به صفحه انتخاب بانک منتقل میشوید ، آدرس ایمیل خود را وارد کنید ، بانک مورد نظر را انتخاب کنید ، سپس برروی رفتن به درگاه پرداخت کلیک کنید . بعد از وارد کردن اطلاعات بانکی و پرداخت ، به سایت برگردانده میشوید ، لینک دانلود به شما داده میشود . این لینک تا 24 ساعت قابل استفاده خواهد بود . همچنین با استفاده از کد پیگیری و آدرس ایمیل داده شده میتوانید ، از قسمت پیگیری به مدیر سایت تیکت بزنید و یا مجددا محصول خریداری شده را دانلود کنید.
پیگیری خرید و دانلود مجدد
ایمیل شما :
کد پیگیری : 
جستجوی مقاله و سوال
برای جستجو کافیست بخشی از موضوع مورد نظر خود را وارد کنید
خرید از شما
در راستای بهبود کیفیت سایت در نظر داریم فایل های شما از جمله پروژه ( آمار ، کارافرینی و . . .) و دیگر موارد را خریداری کنیم . توجه داشته باشید فایل های موجود در اینترنت که به صورت رایگان یا پولی می باشد را به هیچ وجه خریداری نمی شود . روند به اینصورت می باشد که قسمتی از فایل را برای ما ارسال کرده در صورت تایید کیفیت و تکراری نبودن ، از شما خریداری می شود . برای تماس با از طریق زیر اقدام فرمایید : ایمیل : info@bank-paper.ir یا استفاده از فرم تماس با ما
اخبار دانشگاهی واستخدامی
امکانات سایت

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به Bank-paper.ir است .
هر گونه کپی برداری از مطالب ، محصولات ، قالب و سایر اجزای سایت طبق ماده 12 قانون جرائم رایانه‌ای پیگرد قانونی خواهد داشت و با متخلف به روشهای گوناگون برخورد خواهد شد .
 
به بانک مقاله امتياز دهيد

به اين صفحه امتياز دهيد

با تشکر از حمايت شما