دانلود کتاب | دانلود آزمون | دانلود حل المسائل » مسوول اقدام تحریک‌آمیز اخیر تلویزیون کیست؟

 
اخبار
» همه‌ی اخبار » فید اخبار
دانلود شاپ ، فروشگاه دانلود . روشی آسان برای کسب در آمد شما میتوانید با استفاده از دانلود شاپ ، موزیک ، فیلم ، تصویر ، قالب ، کتاب ، کلیپ و هر آنچه دانلود شدنی است بفروشید !
تخفیف 50 درصدی بانک مقاله
معرفی
دانلود کتاب , بانک مقاله , دانلود مقاله , دانلود سوال امتحانی , دانلود کنکور آزمایشی , بانک کتاب , کنکور****
توجه به محدودیت ها و عدم دسترسی به بسیاری از پایگاه های داده علمی معتبر، تارنمای http://www.bank-paper.ir در مردادماه سال 1392 جهت پاسخگویی به این نیاز دانشجویان، اساتید و پژوهشگران گرامی تاسیس شد. ما تمام تلاش خود را برای دسترسی به بالاترین سطح دسترسی به پایگاهای داده های علمی معتبر روز دنیا به کار می‌گیریم. امید به این است نظرات شما کاربران عزیز در هرچه بهتر شدن این تارنما مفید باشد . لازم به ذکر می باشد که فقط برای کتب فارسی ، عبارت " کتاب فارسی " درج شده است .در هنگام خرید دقت کنید مبلغ به هیچ وجه بازگشت داده نمی شود .
پشتیبانی

    ایمیل پشتیبانی : info@bank-paper.ir

موضوعات
نظرسنجی سایت

   مسوول اقدام تحریک‌آمیز اخیر تلویزیون کیست؟

جمعه , 01 آذر 1392 ساعت 01:25

ما ظاهرا سند ششدانگ این تشکیلات به اصطلاح ملی!، به نام یک باند افراطی شکست خورده و عصبانی از مردم، خورده که گاه و بیگاه شرمسارانه اما وقیحانه نیشی به جامعه می‌زنند و دوباره در اندرون رازآلود خود می‌خزند. در همین زمینه سایت انصاف‌نیوز، در گزارشی نوشت: شنبه 25 آبان ماه، چند گزارش خبری بر روی آنتن‏‌های شبکه‏‌های تلویزیون ملی رفت که بسیاری را شگفت‌زده کرد. پس از مدت‏ها «تغییر مشی نسبی» رسانه‌ی ملی از مقطع انتخابات 24 خرداد 92، گزارشی ساخته شده‌ی به شدت جناحی با ادبیات افراطیون درباره‌ی اتفاقات ناگوار سال 88 در تمام شبکه‌های خبری صداوسیما به نمایش درآمد که گویی تخریب زحمات جمهوری اسلامی در ماه‌های گذشته را هدف قرار داده بود تا کام شیرین بخش‌هایی از مردم را در صدمین روز از فعالیت دولت جدید تلخ کند.

پس از انتشار این گزارش ها و بروز واکنش‎‏های بسیاری نسبت به آن، کدورت‏‌های حوادث سال 1388 که کم‏‌کم به فراموشی سپرده شده بود بار دیگر سر باز زد و بسیاری که روابط دوستی خود را در عین اختلاف نظر درباره‌ی حوادث 1388 به واسطه‌ی انتخابات 24 خرداد امسال دوباره ترمیم کرده‏ بودند با پخش این گزارش بار دیگر اختلافات میان مردم زنده و آن روزها به یاد آورده شد.

اقدام رسانه‌ی ملی در شرایطی صورت گرفت که در کنار امید «همه»ی جامعه به عملکرد دولت جدید، مسوولان کشور به انتظار «بخشی» از جامعه نیز توجه کرده و به گفته فرزندان میرحسین موسوی، ملاقات آنها با والدین خود منظم شده و در شرایط بهتری نسبت به ماقبل آن انجام می‏‌شود؛ همچنین شورای عالی امنیت ملی و وزارت اطلاعات نیز تلویحا مسوولیت حصر را بر عهده گرفته‏‌اند و در مواردی از ایجاد شرایط رفع آن سخن گفته‏‌اند. اما سوالاتی از روی انصاف و حمایت از منافع ملی است که برای بسیاری وجود دارد:

آیا کارشناسان رسانه‌ی ملی، برای تهیه و تنظیم چنین گزارشی نظر رهبری و مسوولین مربوطه مانند شورای عالی امنیت ملی و وزرات اطلاعات را جویا شده بودند یا خیر؟ آیا تحریریه‌‏ای که چنین گزارشی خروجی آن بوده از فکری متفاوت از تحریریه‌‏ای است که در سال 1388 گزارش‌‏های خبری تحریک کننده‌ای تنظیم می‌‏کرد که خشم معترضان را دو چندان می‌‏کرد که یکی از دلایل بی‌‏اعتمادی مردم به رسانه‌ی رسمی و گرایش به ماهواره بود؟ 

آیا چنین مسوولینی ضرر و زیان چنین تصمیماتی هیجانی، غیر کارشناسی و جناحی خود را می‏‌پذیرند؛ عواقبی که برخی از نمایندگان مجلس نیز آن را تذکر داده‏ بودند؟ و آیا مسوولیت تحریک احساسات و عواقب غیر مستقیم چنین عملی مانند بی‌‏اعتمادی (حداقل بخشی از مردم) به رسانه‌ی ملی را بر عهده خواهند گرفت؟

مسوولین رسانه‌ی ملی یا اسناد هماهنگی احتمالی اقدام اخیر با رهبری و شورای عالی امنیت ملی و وزارت اطلاعات را منتشر کنند (هر چند به نظر می‌سد چنین هماهنگی اصلا نشده است)، یا افراد احتمالا خودسری که دست به این کار زده‌اند را معرفی کنند یا فرصت عذرخواهی و توبه نسبت به رفتار خود را در برابر مردم از دست ندهند.

خباز: عده‌ای نانشان در تکرار اتفاقات 88 است


در همین زمینه محمدرضا خباز  به سایت خبری سلام‌نو گفت: همانطور که بار‌ها مسئولین عالی رتبهٔ کشور، به ویژه رهبر معظم انقلاب تاکید فرموند و مردم نیز انتظار دارند بر خلاف گذشته که شرایط پر از تنش بود و کشور با تنش اداره می‌شد، پس از استقرار دولت تدبیر و امید، علاوه بر دستگاه‌هایی که زیر نظر دولت هستند باقی دستگاه‌هایی که در اداره کشور موثرند هم به آرامش در کشور کمک کنند.

این نماینده سابق مجلس گفت: یکی از شرایط بسیار مهمی که امید را دل ایجاد می‌کند و زمینه سرمایه گذاری را برای سرمایه گذار داخلی و خارجی فراهم می‌آورد، امنیت و آرامش در کشور است. بنابراین همهٔ ما این وظیفه را داریم که به نحوی کمک کنیم تا موضوعات اختلافی به حداقل برسد. نباید کسانی که دستی بر کار دارند، بنزین بر آتش اختلاف بریزند و این آتش را مجددا شعله‌ور کنند. دولتی که امروز روی کار آمده، اعلام کرده که با هرگونه افراط و تفریط مخالف است و می‌خواهد ثبات و آرامش را به کشور بازگرداند. تا کی قرار است این بحث‌ها ادامه داشته باشند؟

خباز در خصوص رعایت عدالت تاکید کرد: اگر واقعا شرایطی فراهم بود که دیگران هم چنین امکاناتی داشتند و می‌توانستند نظرات خود را بیان کنند و امکانات دولتی هم در اختیار آن‌ها هم قرار می‌گرفت، چه بسا امکان داشت به عدالت نزدیک شویم. ولی در این شرایط عدهٔ زیادی را متهم کردن و در ‌‌‌نهایت زمینه اختلاف و ناراحتی مردم را فراهم نمودن هنر نیست. پرداختن به مسائل قدیمی که می‌دانیم عدهٔ زیادی را در داخل کشور مورد رنجش قرار می‌دهد، کار پسندیده‌ای نیست.

نماینده سابق 7 دوره مجلس در پاسخ به سوالی درباره اثرات این اقدامات صدا و سیما اذعان داشت: اثرات منفی این رفتار‌ها از جانب برخی دستگاه‌ها این است که آن آرامشی که باید در کشور وجود داشته باشد را از بین می‌برد و همچنان در ذهن این مسئله عنوان می‌شود که همچنان قرار است بر طبل جنگ کوبیده شود. وی در پایان تاکید کرد: از تکرار وقایع سال 88 تنها کسانی سود می‌برند که نانشان در دعواست و می‌دانند اگر آرامش به وجود آید، جایگاهی را در کشور نخواهند داشت و در این میان تنها ضررش را کشور و مردم می‌برد.

راهنمای خرید
ابتدا برروی گزینه دانلود کلیک کنید ، سپس به صفحه انتخاب بانک منتقل میشوید ، آدرس ایمیل خود را وارد کنید ، بانک مورد نظر را انتخاب کنید ، سپس برروی رفتن به درگاه پرداخت کلیک کنید . بعد از وارد کردن اطلاعات بانکی و پرداخت ، به سایت برگردانده میشوید ، لینک دانلود به شما داده میشود . این لینک تا 24 ساعت قابل استفاده خواهد بود . همچنین با استفاده از کد پیگیری و آدرس ایمیل داده شده میتوانید ، از قسمت پیگیری به مدیر سایت تیکت بزنید و یا مجددا محصول خریداری شده را دانلود کنید.
پیگیری خرید و دانلود مجدد
ایمیل شما :
کد پیگیری : 
جستجوی مقاله و سوال
برای جستجو کافیست بخشی از موضوع مورد نظر خود را وارد کنید
خرید از شما
در راستای بهبود کیفیت سایت در نظر داریم فایل های شما از جمله پروژه ( آمار ، کارافرینی و . . .) و دیگر موارد را خریداری کنیم . توجه داشته باشید فایل های موجود در اینترنت که به صورت رایگان یا پولی می باشد را به هیچ وجه خریداری نمی شود . روند به اینصورت می باشد که قسمتی از فایل را برای ما ارسال کرده در صورت تایید کیفیت و تکراری نبودن ، از شما خریداری می شود . برای تماس با از طریق زیر اقدام فرمایید : ایمیل : info@bank-paper.ir یا استفاده از فرم تماس با ما
اخبار دانشگاهی واستخدامی
امکانات سایت

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به Bank-paper.ir است .
هر گونه کپی برداری از مطالب ، محصولات ، قالب و سایر اجزای سایت طبق ماده 12 قانون جرائم رایانه‌ای پیگرد قانونی خواهد داشت و با متخلف به روشهای گوناگون برخورد خواهد شد .
 
به بانک مقاله امتياز دهيد

به اين صفحه امتياز دهيد

با تشکر از حمايت شما