دانلود کتاب | دانلود آزمون | دانلود حل المسائل » آنچه در برنامه نود گذشت + گزارش تصویری

 
اخبار
» همه‌ی اخبار » فید اخبار
دانلود شاپ ، فروشگاه دانلود . روشی آسان برای کسب در آمد شما میتوانید با استفاده از دانلود شاپ ، موزیک ، فیلم ، تصویر ، قالب ، کتاب ، کلیپ و هر آنچه دانلود شدنی است بفروشید !
تخفیف 50 درصدی بانک مقاله
معرفی
دانلود کتاب , بانک مقاله , دانلود مقاله , دانلود سوال امتحانی , دانلود کنکور آزمایشی , بانک کتاب , کنکور****
توجه به محدودیت ها و عدم دسترسی به بسیاری از پایگاه های داده علمی معتبر، تارنمای http://www.bank-paper.ir در مردادماه سال 1392 جهت پاسخگویی به این نیاز دانشجویان، اساتید و پژوهشگران گرامی تاسیس شد. ما تمام تلاش خود را برای دسترسی به بالاترین سطح دسترسی به پایگاهای داده های علمی معتبر روز دنیا به کار می‌گیریم. امید به این است نظرات شما کاربران عزیز در هرچه بهتر شدن این تارنما مفید باشد . لازم به ذکر می باشد که فقط برای کتب فارسی ، عبارت " کتاب فارسی " درج شده است .در هنگام خرید دقت کنید مبلغ به هیچ وجه بازگشت داده نمی شود .
پشتیبانی

    ایمیل پشتیبانی : info@bank-paper.ir

موضوعات
نظرسنجی سایت

   آنچه در برنامه نود گذشت + گزارش تصویری

چهارشنبه , 09 مرداد 1392 ساعت 04:27

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران نخستین قسمت از پانزدهمین سری برنامه نود از ساعت 23:05 سه شنبه شب از طریق شبکه سوم سیما بر روی آنتن رفت.



در ابتدای برنامه سئوال مسابقه پیامکی مطرح شد: 



پس از مطح شدن سئوال پیامکی این هفته گزارشی از مراحل صعود تیم ملی به جام جهانی پخش شد.









سپس گزارشی از رضا قوچان نژاد، زننده گل تیم ملی فوتبال مقابل تیم ملی کره جنوبی پخش شد که قوچان نژاد طی این مصاحبه از خوشحالی خود در خصوص راهیابی تیم ملی ایران به جام جهانی سخن می گفت.



علی کفاشیان نخستین میهمان تلفنی برنامه نود بود که در این ارتباط در خصوص مسائل مختلف در خصوص تیم ملی فوتبال ایران صحبت کرد.



پیش از آغاز صحبت های کفاشیان گزارشی در خصوص موفقیت های فدراسیون فوتبال طی ماه های اخیر پخش شد که موفقیت تیم های بانوان و آقایان فوتسالی کشورمان در آسیا از جمله این موفقیت ها بود.









کفاشیان در صحبت های خود در خصوص میزبانی جام ملت های آسیا گفت و خاطرنشان کرد: مشکلات ما در داخل از کشور است و حمایت لازم برای گرفتن میزبانی انجام نمی شود.

وی ادامه داد: صحبت هایی با مسئولان مختلف کرده ایم و در تلاشیم میزبانی سال 2019 را بگیریم و امیدواریم بتوانیم میزبانی جام ملت های آسیا را بگیریم و با نگاه ملی می توانیم به فوتبال کشورمان کمک کنیم.

وی در مورد جوایز تیم ملی نیز گفت: مجوز ورود خودرو فقط به بازیکنان داده شد که لیستی 25 نفره است، البته برخی دیگر از بازیکنان نیز مستحق گرفتن این پاداشها هستند که در این لیست نیستند.

وی افزود: مواردی که مربوط به فدراسیون است ما خودمان سعی می کنیم به تمامی بازیکنانی که در موفقیت تیم ملی سهیم بوده اند پاداش بدهیم ولی پاداشهایی که به وزارت ورزش مربوط می شود ما نمی توانیم تصمیم گیری کنیم.

وی ادامه داد: ما تلاش خود را می کنیم که بازیکنان به حق خود برسند.

در این بخش برنامه گزارشی از جشن های فوتبالی ایران و شاهکارهای موجود در این مراسمات پخش شد.








کفاشیان ادامه داد: بنا به درخواست رئیس جمهور بازی نمادین تیم های ملی 1998 و تیم ملی کنونی برگزار شد.

وی در مورد تیم فوتسال بانوان و مراسم برگزار شده برای این تیم گفت: بانوان کشورمان با نائب قهرمانی در آسیا کار بزرگی انجام دادند و بطور قطع به محض اینکه فدراسیون فوتبال به توانایی مالی برسد پاداش ویژه ای به این بازیکنان خواهد داد.

پس از این صحبت ها فهیمه زارعی بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان بر روی خط تلفنی آمد و نسبت به برگزاری مراسم تقدیر از بازیکنان فوتسالی گلایه کرد.


وی عنوان کرد:در این مراسم از ما دعوت کردند ولی برای تقدیر از ما دعوت نکردند، پس از این مراسم که ناراحتی زیادی در پی داشت ساعت یک نیمه شب با ماشین به محل سکونت خود برگشتیم، در ایم مراسم به ما دو سکه هدیه دادند! آیا ارزش ما پس از ده سال حضور در تیم ملی دو سکه است! آیا حق ما بانوان این است؟! هر بار می گویند در برنامه بعدی از شما تقدیر خواهد شد ولی هنوز این وعده وعید ها ادامه دارد. وی ادامه داد: 10 سال است برای تیم ملی فوتسال زحمت می کشیم و حتی 500 هزار تومان پس انداز نداریم! آیا باید وضعیت ما چنین باشد؟

کفاشیان در این باره گفت: ما در این مدت تمام تلاش خود را کردیم که تدارکات لازم را برای تیم ها در نظر بگیریم و بازیکنان فوتسالیست ما نیز یقین داشته باشند که پاداش آنها داده خواهد شد.

پس از این صحبت ها گزارشی از تیم های حاضر در لیگ سیزدهم، بازیکنان و مربیان آنها پخش شد.

کفاشیان پس از پخش این گزارش در مورد برخی پست های داده شده در فدراسیون فوتبال از جمله مدیر تیم های ملی گفت: چنین پست هایی در فدراسیون وجود ندارند و اینکه گفته می شود فدراسیون برای بسته شدن دهان برخی افراد به آنها پست می دهد صحت ندارد.

در این بخش از برنامه گزارش نود درجه پخش شد و طی آن به مسائل و حواشی موجود در فوتبال طی هفته های اخیر پرداخته شد.


گزارشی از دیدار های استقلال صنعتی – ذوب آهن و صبای قم – ملوان پخش شد.

میرزابیگی کارشناس داوری این برنامه نود بود که نظر خود را در مورد دو بازی استقلال صنعتی – ذوب آهن و صبای قم – ملوان عنوان کرد.


پس از کارشناسی داوری این دو بازی گزارشی از فراز و نشیب های تیم فوتبال پرسپولیس پخش شد.

سپس گزارشی از حاشیه های پیش از بازی پرسپولیس و تراکتور و بی نظمی های موجود و مشکلات استفاده از بلیط الکترونیکی پخش شد.


سپس صحنه هایی از دیدار این دو تیم پخش شد تا در مورد موارد داوری این دیدار کارشناسی شود.

در این بخش از برنامه حسین عسکری بر روی خط تلفنی برنامه آمد و در خصوص ارنج داوران لیگ سیزدهم صحبت هایی را مطرح کرد.

در این بخش داوری دیدار تیم های پرسپولیس و تراکتور مورد بررسی قرار گرفت.

عسگری در مورد داوری قهرمانی و ایرادهای داوری وی گفت: یک داور نباید حرکات اضافه داشته باشد و مهم است که رفتار یک داور با بازیکنان چطور است و این موضوع چندین بار به وی تذکر داده شده است.

مسئولان فدراسیون اختلافات میان کمیته داوران و دپارتمان داوری را حل می کنند.

میرزابیگی نیز عنوان کرد: هم عسگری و هم اصفهانیان از داوران خوب کشورمان هستند که امیدوارم هر دوی این عزیزان در کنار ما باشند.

در این بخش یادی از سه کوهنورد کشورمان شد که طی روزهای اخیر مفقود شده اند.


وی در مورد داوری قهرمانی نیز گفت: قهرمانی از داوران خوب ما است و امیدوارم دوستان رویه ای را در پیش بگیرند تا وی به داوری بازگردد.

سپس صحنه هایی از دیدار تیم های سپاهان و فولاد خوزستان پخش شد.







در ادامه گزارش 90 درجه پخش شد و مسائل و حاشیه ای فوتبال در هفته های اخیر در این گزارش به نمایش گذاشته شد.











در ادامه گزارشی از وضعیت استقلال و حاشیه های اخیر این تیم پخش شد.













پس از این بخش از برنامه حاشیه هایی از دیدار دو تیم استقلال و گسترش فولاد و همچنین صحنه های از این بازی پخش شد.











سپس داوری دیدار های سپاهان - فولاد و استقلال - گسترش فولاد مورد بررسی قرار گرفت.

در این بخش میرشاد ماجدی سرپرست استقلال روی خط تلفنی آمد و در خصوص سر کار آمدن برادرش گفت: برادر من دارای درجه A آسیا است و من نقشی در آمدن وی نداشتم.



وی در خصوص کنار رفتنش از مدیر تیم های پایه افزود: من خواستار کناره گیری از این سمت بودم و نیازی نبود که چنین رفتاری برای کنار گذاشتن من شود.

وی در مورد صحبت های رسول خطیبی سرمربی گسترش فولاد مبنی بر تماسهای وی با آقایی بازیکن این تیم خاطرنشان کرد: ما پیش از این موضوع بحث دعوت از آقایی را داشتیم. نامه های مکتوبی موجود است که فدراسیون عنوان کرده که گسترش فولاد باید بازیکنش را در اختیار فدراسیون بگذارد.

من گفته های خطیبی را تکذیب می کنم و تا پایان راه می روم و خطیبی باید گفته های خود را به اثبات برساند.

خطیبی سرمربی تیم گسترش فولاد نیز روی خط آمد و عنوان داشت: من نگفته ام میرشاد ماجدی مقصر است و تهمتی به وی نزدیم، من می خواهم بدانم اگر فشاری روی بازیکن ما بوده از طرف چه کسی بوده و اگر قرار بوده مقدمات سفر بازیکن فراهم نشود پس چرا با بازیکن ما تماس گرفته می شد.

ماجدی در ادامه گفت: چرا شما میرشاد ماجدی را مقصر دانسته اید و به من تهمت زده اید؟ دلیلی ندارد شما این مسائل که از سوی فدراسیون و هیات فوتبال بوده به استقلال و شخص میرشاد ماجدی ربطدهید.

در ادامه این برنامه گزارشی از کنفرانس مطبوعاتی کی روش سرمربی تیم ملی پخش شد. 



در این بخش از برنامه با توجه به صحبت های کی روش در این نشست، فردوسی پور مجری برنامه نود لیگ های اروپایی را بصورت آماری با لیگ ایران مورد مقایسه قرار داد.















در ادامه برنامه گزارشی از حاشیه ها و دیدار تیم های سایپا - داماش ، نفت - فجر و مس - راه آهن پخش شد.















در این بخش گزارشی از حاشیه های تمرین مس کرمان و کتک زدن بیژن طاهری مربی این تیم پخش شد و مسئولان باشگاه مس کرمان در این باره صحبت کردند.









عزیزی خادم بر روی خط تلفنی برنامه نود آمد و ابتدا در مورد پاداش های بازیکنان صحبت کرد و گفت: به عقیده من تعیین میزان پاداش ها نظام مند نبود و باید تصمیم بصورت جمعی گرفته می شد. معتقدم باید افرادی مانند دژاگه و رحمتی و افراد دیگر باید در این لیست قرار می گرفتند.



وی در مورد پستی که از سوی فدراسیون به عزیزی خادم داده شده گفت: فدراسیون مصوبه کرده که من به عنوان مدیر تیم های ملی مشغول به فعالیت شوم. اگر من مسئولیتی نداشتم چرا انقدر دنبال گرفتن هواپیما برای تیم ملی بودم.

من 10 فروردین امسال به فدراسیون نامه ای دادم و قرار شد من به عنوان مسئول کمیته تیم های ملی فعالیت کنم. 

وی در انتقاد به رفتار برخی افراد و نگاه های غیر مردمی و غیر قانونی آنها گفت: کار این دوستان درست نبوده است.

وی افزود: به عقیده من کفاشیان بی اخلاقی کرد و با یک دروغ پردازی و رندی جریانی را بوجود آورد که در شأن وی نبود.

پس از این ارتباط تلفنی داوری دیدار های سایپا - داماش، فجر سپاسی - مس کرمان مورد بررسی قرار گرفت.



پس از کارشناسی داوری این دیدار ها بحث دهنوی روی کار آمد و در همین رابطه رحیمی مدیر عامل باشگاه سپاهان روی خط آمد و گفت: این اقدام دهنوی که با دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان قرارداد بسته است اقدامی اشتباه بوده است. دهنوی اردیبهشت ماه با ما قرار داد بست و به وی مبلغی دادیم و پس از گذشت 3 ماه هنوز پول ما دست وی است و به ما پرداخت نشده است.



در همین حین رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس روی خط آمد و در این باره خاطرنشان کرد: ما دنبال مقصر نیستیم چرا که پیش از این با مسئولان سپاهان صحبت کرده ایم.

من به دهنوی گفتم که پول خود را به سپاهان ندهد چرا که ما به خاطر خلیل زاده و کریمی از سپاهان طلب داشتیم و نمی دانم چرا در این میان دهنوی مقصر شناخته شده است، اگر قرار است نام کسی به عنوان کلاهبردار مطرح شود نام مرا ببرید! 

وی ادامه داد: من با رحیمی صحبت کردم و به وی گفتم 48 ساعت به من فرصت دهید که پول شما را بدهم ولی بحث کلاهبردار و این مسائل بوجود آمد، معتقدم نباید با آبروی یک بازیکن بازی شود.

وی در مورد شجاع خلیل زاده گفت: وی ابتدا با ما قرار داد داشت ولی رحیمی پس از این قرارداد به خلیل زاده گفت با سپاهان قرارداد ببندد.



رویانیان ادامه داد: اگر با دهنوی برخورد می شود باید با تمام بازیکنانی که این اشتباهات را مرتکب می شوند برخورد جدی شود.

رحیمی در ادامه این صحبت ها گفت: من هم معتقدم باید با بازیکنانی که با دو باشگاه قرارداد بستند برخورد جدی شود.

در ادامه برنامه گزارش نود در نود پخش و بازهم حاشیه های فوتبال به تصویر کشیده شد.







در بخش پایانی برنامه امشب گزارشی آماری از هفته نخست لیگ سیزدهم ارائه شد.







در نهایت آمار پاسخ به سئوال پیامکی برنامه این هفته بدین شرح بود: 



این برنامه ساعت 2:30 بامداد چهارشنبه به پایان رسید./آق

راهنمای خرید
ابتدا برروی گزینه دانلود کلیک کنید ، سپس به صفحه انتخاب بانک منتقل میشوید ، آدرس ایمیل خود را وارد کنید ، بانک مورد نظر را انتخاب کنید ، سپس برروی رفتن به درگاه پرداخت کلیک کنید . بعد از وارد کردن اطلاعات بانکی و پرداخت ، به سایت برگردانده میشوید ، لینک دانلود به شما داده میشود . این لینک تا 24 ساعت قابل استفاده خواهد بود . همچنین با استفاده از کد پیگیری و آدرس ایمیل داده شده میتوانید ، از قسمت پیگیری به مدیر سایت تیکت بزنید و یا مجددا محصول خریداری شده را دانلود کنید.
پیگیری خرید و دانلود مجدد
ایمیل شما :
کد پیگیری : 
جستجوی مقاله و سوال
برای جستجو کافیست بخشی از موضوع مورد نظر خود را وارد کنید
خرید از شما
در راستای بهبود کیفیت سایت در نظر داریم فایل های شما از جمله پروژه ( آمار ، کارافرینی و . . .) و دیگر موارد را خریداری کنیم . توجه داشته باشید فایل های موجود در اینترنت که به صورت رایگان یا پولی می باشد را به هیچ وجه خریداری نمی شود . روند به اینصورت می باشد که قسمتی از فایل را برای ما ارسال کرده در صورت تایید کیفیت و تکراری نبودن ، از شما خریداری می شود . برای تماس با از طریق زیر اقدام فرمایید : ایمیل : info@bank-paper.ir یا استفاده از فرم تماس با ما
اخبار دانشگاهی واستخدامی
امکانات سایت

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به Bank-paper.ir است .
هر گونه کپی برداری از مطالب ، محصولات ، قالب و سایر اجزای سایت طبق ماده 12 قانون جرائم رایانه‌ای پیگرد قانونی خواهد داشت و با متخلف به روشهای گوناگون برخورد خواهد شد .
 
به بانک مقاله امتياز دهيد

به اين صفحه امتياز دهيد

با تشکر از حمايت شما