دانلود کتاب | دانلود آزمون | دانلود حل المسائل » Native and non-native students’ interaction with a text-based prompt

 
اخبار
» همه‌ی اخبار » فید اخبار
دانلود شاپ ، فروشگاه دانلود . روشی آسان برای کسب در آمد شما میتوانید با استفاده از دانلود شاپ ، موزیک ، فیلم ، تصویر ، قالب ، کتاب ، کلیپ و هر آنچه دانلود شدنی است بفروشید !
تخفیف 50 درصدی بانک مقاله
معرفی
دانلود کتاب , بانک مقاله , دانلود مقاله , دانلود سوال امتحانی , دانلود کنکور آزمایشی , بانک کتاب , کنکور****
توجه به محدودیت ها و عدم دسترسی به بسیاری از پایگاه های داده علمی معتبر، تارنمای http://www.bank-paper.ir در مردادماه سال 1392 جهت پاسخگویی به این نیاز دانشجویان، اساتید و پژوهشگران گرامی تاسیس شد. ما تمام تلاش خود را برای دسترسی به بالاترین سطح دسترسی به پایگاهای داده های علمی معتبر روز دنیا به کار می‌گیریم. امید به این است نظرات شما کاربران عزیز در هرچه بهتر شدن این تارنما مفید باشد . لازم به ذکر می باشد که فقط برای کتب فارسی ، عبارت " کتاب فارسی " درج شده است .در هنگام خرید دقت کنید مبلغ به هیچ وجه بازگشت داده نمی شود .
پشتیبانی

    ایمیل پشتیبانی : info@bank-paper.ir

موضوعات
نظرسنجی سایت

   Native and non-native students’ interaction with a text-based prompt

یکشنبه , 31 شهریور 1392 ساعت 13:42 دسته بندی :

دانلود مقاله : 

Native and non-native students’ interaction with a text-based prompt 2013

نویسندگان : 

Ruey-Jiuan Regina Wu

چکیده : 

The present study aims to continue in a vein of research which

examines the effects of essay prompts on examinees’ writing performance

by closely investigating 40 student essays produced from

a university-wide reading-to-write test. Quantitative and qualitative

results of this study show that native and non-native writers

at different proficiency levels exhibit variety in their selection of

lexical items and propositional material from the background reading.

Among other things, it is found that the higher-rated native

group outperformed the other groups in their ability to identify

topical information and in a better sense of what details from the

source text to include. The two non-native groups, although able

to locate superordinate propositions of the source text, lack native

writers’ ability to readjust their selection of material according to

the author’s epistemological stance. The lower-rated native writers

paid little attention to the source text and merely used the substance

of the text as a “springboard” to elicit their own opinions in

response to the topic. Possible explanations for these results and

their implications for writing pedagogy and assessment are also

discussed.

?>

دانلود - 1000 تومان

Writing assessment L1 L2 Reading to write Writing prompt Placement exam
مطالب مرتبط :
The long reach of childhood. Childhood experiences influence close relationships and loneliness across life
Resisting hybridisation between modes of clinical risk management: Contradiction, contest, and the production of intractable conflict
The UN Convention on the rights of persons with disabilities and its interpretation
Dirty work and the construction of identity. An ethnographic study of management accounting practices
Material deprivation or minimal education? Social class and crime in an egalitarian welfare state
Immigrants’ initial steps in Germany and their later economic success
PsychotherapyImmediate quantitative effects of recreational music therapy on moodand perceived helpfulness in acute psychiatric inpatients: Anexploratory investigation
Indicators of depression and self-efficacy in the PPAT drawingsof normative adults
Musical life review for the elderly with dementia as spiritualcare—Clinical functions and roles of meaningful or memorable songs
Jobless now, sick later? Investigating the long-term consequences of involuntary job loss on health
Doing adulthood through parenthood: Notions of parenthood among people with cognitive disabilities
Native and non-native students’ interaction with a text-based prompt
Assessing cohesion in children’s writing: Development of a checklist
Impression management, myth creation and fabrication in private social and environmental reporting: Insights from Erving Goffman
Globalization, paradox and the (un)making of identities: Immigrant Chartered Accountants of India in Canada
راهنمای خرید
ابتدا برروی گزینه دانلود کلیک کنید ، سپس به صفحه انتخاب بانک منتقل میشوید ، آدرس ایمیل خود را وارد کنید ، بانک مورد نظر را انتخاب کنید ، سپس برروی رفتن به درگاه پرداخت کلیک کنید . بعد از وارد کردن اطلاعات بانکی و پرداخت ، به سایت برگردانده میشوید ، لینک دانلود به شما داده میشود . این لینک تا 24 ساعت قابل استفاده خواهد بود . همچنین با استفاده از کد پیگیری و آدرس ایمیل داده شده میتوانید ، از قسمت پیگیری به مدیر سایت تیکت بزنید و یا مجددا محصول خریداری شده را دانلود کنید.
پیگیری خرید و دانلود مجدد
ایمیل شما :
کد پیگیری : 
جستجوی مقاله و سوال
برای جستجو کافیست بخشی از موضوع مورد نظر خود را وارد کنید
خرید از شما
در راستای بهبود کیفیت سایت در نظر داریم فایل های شما از جمله پروژه ( آمار ، کارافرینی و . . .) و دیگر موارد را خریداری کنیم . توجه داشته باشید فایل های موجود در اینترنت که به صورت رایگان یا پولی می باشد را به هیچ وجه خریداری نمی شود . روند به اینصورت می باشد که قسمتی از فایل را برای ما ارسال کرده در صورت تایید کیفیت و تکراری نبودن ، از شما خریداری می شود . برای تماس با از طریق زیر اقدام فرمایید : ایمیل : info@bank-paper.ir یا استفاده از فرم تماس با ما
اخبار دانشگاهی واستخدامی
امکانات سایت

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به Bank-paper.ir است .
هر گونه کپی برداری از مطالب ، محصولات ، قالب و سایر اجزای سایت طبق ماده 12 قانون جرائم رایانه‌ای پیگرد قانونی خواهد داشت و با متخلف به روشهای گوناگون برخورد خواهد شد .
 
به بانک مقاله امتياز دهيد

به اين صفحه امتياز دهيد

با تشکر از حمايت شما