دانلود کتاب | دانلود آزمون | دانلود حل المسائل » دانلود کتاب زبان انگلیسی دوازدهم سری میکرو طبقه بندی

 
اخبار
» همه‌ی اخبار » فید اخبار
دانلود شاپ ، فروشگاه دانلود . روشی آسان برای کسب در آمد شما میتوانید با استفاده از دانلود شاپ ، موزیک ، فیلم ، تصویر ، قالب ، کتاب ، کلیپ و هر آنچه دانلود شدنی است بفروشید !
تخفیف 50 درصدی بانک مقاله
معرفی
دانلود کتاب , بانک مقاله , دانلود مقاله , دانلود سوال امتحانی , دانلود کنکور آزمایشی , بانک کتاب , کنکور****
توجه به محدودیت ها و عدم دسترسی به بسیاری از پایگاه های داده علمی معتبر، تارنمای http://www.bank-paper.ir در مردادماه سال 1392 جهت پاسخگویی به این نیاز دانشجویان، اساتید و پژوهشگران گرامی تاسیس شد. ما تمام تلاش خود را برای دسترسی به بالاترین سطح دسترسی به پایگاهای داده های علمی معتبر روز دنیا به کار می‌گیریم. امید به این است نظرات شما کاربران عزیز در هرچه بهتر شدن این تارنما مفید باشد . لازم به ذکر می باشد که فقط برای کتب فارسی ، عبارت " کتاب فارسی " درج شده است .در هنگام خرید دقت کنید مبلغ به هیچ وجه بازگشت داده نمی شود .
پشتیبانی

    ایمیل پشتیبانی : info@bank-paper.ir

موضوعات
نظرسنجی سایت

   دانلود کتاب زبان انگلیسی دوازدهم سری میکرو طبقه بندی

دوشنبه , 14 مهر 1399 ساعت 00:45 دسته بندی :

دانلود کتاب زبان انگلیسی دوازدهم سری میکرو طبقه بندی

به زودی . . . 

سال 98

هر درس این کتاب دارای بخش‌های مختلفی (که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهد شد) است. در بخش نخست واژگان جدید کتاب درسی، کتاب کار و حتی لغات بسیار مهم سال‌های قبل گردآوری و برای تک‌تک آن‌ها مثال‌های دقیق و کاربردی ارائه شده تا شما بتوانید لغات را به شکل مؤثر و صحیحی به خاطر بسپارید و با کاربرد آن‌ها در جملات آشنا شوید. علاوه بر این، همراه تمامی لغات کتاب، تصاویر جذابی نیز قرار داده شده تا یادگیری لغات از طریق حافظه‌ی دیداری، سریع‌تر و ماندگارتر شود. در پایان این بخش تعدادی تست واژگان (تألیفی و سراسری) با چیدمان آسان به دشوار ارائه شده است. در بخش دوم با مبحث گرامر روبه‌رو می‌شوید. در این کتاب تلاش شده با در نظر گرفتن رویکرد‌های جدید آموزش گرامر، مباحث به زبانی ساده همراه مثال‌های فراوان و با تصاویر جذاب آموزش داده شود. با بررسی تست‌های ویژه‌ی گرامر، این آموخته‌ها در ذهنتان تثبیت خواهد شد. بخش سوم کلوز تست است؛ این بخش به دلیل اینکه 20% سؤالات کنکور از آن طرح می‌شود اهمیت ویژه‌ای دارد. شما با ارزیابی متون کلوز تست می‌توانید بر مباحث این قسمت تسلط پیدا کنید. حال زمان آن فرا می‌رسد که به سخت‌ترین قسمت زبان انگلیسی یعنی بخش درک مطلب برسیم. شما قادر خواهید بود با مطالعه‌ی درس‌نامه‌ی کامل این قسمت که در ضمیمه‌ی کتاب بیان شده، متون زیاد درک مطلب را که در تمامی درس‌های این کتاب ارائه شده، ارزیابی و بررسی نمایید. در پایان تمامی درس‌های این کتاب، یک آزمون کاملا استاندارد مشابه کنکور قرار گرفته است. در بخش پایانی پاسخ‌های تشریحی سؤالات این کتاب ارائه شده است. در این قسمت ترجمه‌ی جملات و متن‌ها به‌صورت دقیق و به‌شکل موردنظر داوطلبان کنکور مطرح گردیده و همچنین توضیحات پاسخ‌ها به‌صورتی است که عملا جای هیچ‌گونه ابهامی برای دانش‌آموزان عزیز باقی نمی‌ماند. کتاب میکرو‌طبقه‌بندی انگلیسی دوازدهم توسط امید یعقوبی‌فرد در 384 صفحه گردآوری شده و انتشارات بین‌المللی گاج آن را منتشر کرده است. از ویژگی‌های این کتاب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ارائه‌ی سه سطح واژگان برای هر درس براساس میزان اهمیت لغات به­ همراه یک تصویر برای هر لغت

ارائه‌ی درس‌نامه­‌های ساده، روان، مصور و در عین حال بسیار جامع برای تمام مباحث گرامری

ارائه‌ی بیش از 1250 تست استاندارد و ترکیبی شامل تیپ­‌های گوناگون 

ارائه‌ی پاسخ­‌های کاملا تشریحی به­ همراه ترجمه‌ی دقیق تک‌­تک جملات و کلمات کتاب

ارائه‌ی ضمیمه‌ی طلایی درک مطلب و کلوز تست برای آموزش برخورد صحیح با این تست­‌ها در جلسه‌ی کنکور


?>

دانلود رایگان

دانلود کتاب زبان انگلیسی دوازدهم سری میکرو طبقه بندی
مطالب مرتبط :
راهنمای خرید
ابتدا برروی گزینه دانلود کلیک کنید ، سپس به صفحه انتخاب بانک منتقل میشوید ، آدرس ایمیل خود را وارد کنید ، بانک مورد نظر را انتخاب کنید ، سپس برروی رفتن به درگاه پرداخت کلیک کنید . بعد از وارد کردن اطلاعات بانکی و پرداخت ، به سایت برگردانده میشوید ، لینک دانلود به شما داده میشود . این لینک تا 24 ساعت قابل استفاده خواهد بود . همچنین با استفاده از کد پیگیری و آدرس ایمیل داده شده میتوانید ، از قسمت پیگیری به مدیر سایت تیکت بزنید و یا مجددا محصول خریداری شده را دانلود کنید.
پیگیری خرید و دانلود مجدد
ایمیل شما :
کد پیگیری : 
جستجوی مقاله و سوال
برای جستجو کافیست بخشی از موضوع مورد نظر خود را وارد کنید
خرید از شما
در راستای بهبود کیفیت سایت در نظر داریم فایل های شما از جمله پروژه ( آمار ، کارافرینی و . . .) و دیگر موارد را خریداری کنیم . توجه داشته باشید فایل های موجود در اینترنت که به صورت رایگان یا پولی می باشد را به هیچ وجه خریداری نمی شود . روند به اینصورت می باشد که قسمتی از فایل را برای ما ارسال کرده در صورت تایید کیفیت و تکراری نبودن ، از شما خریداری می شود . برای تماس با از طریق زیر اقدام فرمایید : ایمیل : info@bank-paper.ir یا استفاده از فرم تماس با ما
اخبار دانشگاهی واستخدامی
امکانات سایت

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به Bank-paper.ir است .
هر گونه کپی برداری از مطالب ، محصولات ، قالب و سایر اجزای سایت طبق ماده 12 قانون جرائم رایانه‌ای پیگرد قانونی خواهد داشت و با متخلف به روشهای گوناگون برخورد خواهد شد .
 
به بانک مقاله امتياز دهيد

به اين صفحه امتياز دهيد

با تشکر از حمايت شما