دانلود کتاب | دانلود آزمون | دانلود حل المسائل » واکنش علیرضا داودنژاد به اظهارات حاتمی‌کیا

 
اخبار
» همه‌ی اخبار » فید اخبار
دانلود شاپ ، فروشگاه دانلود . روشی آسان برای کسب در آمد شما میتوانید با استفاده از دانلود شاپ ، موزیک ، فیلم ، تصویر ، قالب ، کتاب ، کلیپ و هر آنچه دانلود شدنی است بفروشید !
تخفیف 50 درصدی بانک مقاله
معرفی
دانلود کتاب , بانک مقاله , دانلود مقاله , دانلود سوال امتحانی , دانلود کنکور آزمایشی , بانک کتاب , کنکور****
توجه به محدودیت ها و عدم دسترسی به بسیاری از پایگاه های داده علمی معتبر، تارنمای http://www.bank-paper.ir در مردادماه سال 1392 جهت پاسخگویی به این نیاز دانشجویان، اساتید و پژوهشگران گرامی تاسیس شد. ما تمام تلاش خود را برای دسترسی به بالاترین سطح دسترسی به پایگاهای داده های علمی معتبر روز دنیا به کار می‌گیریم. امید به این است نظرات شما کاربران عزیز در هرچه بهتر شدن این تارنما مفید باشد . لازم به ذکر می باشد که فقط برای کتب فارسی ، عبارت " کتاب فارسی " درج شده است .در هنگام خرید دقت کنید مبلغ به هیچ وجه بازگشت داده نمی شود .
پشتیبانی

    ایمیل پشتیبانی : info@bank-paper.ir

موضوعات
نظرسنجی سایت

   واکنش علیرضا داودنژاد به اظهارات حاتمی‌کیا

پنجشنبه , 28 فروردین 1393 ساعت 11:08
کارگردان پیشکسوت سینما در گفت و گو با پیام نو و به دنبال اظهارنظرهای اخیر ابراهیم حاتمی‌کیا درباره سینمای ایران و جشنواره فیلم فجر عنوان کرد: آیا آقای حاتمی‌کیا می‌داند که متوسط تماشاچی سالیانه هر فیلم ایرانی از ده‌ها میلیون مخاطبی که در سطح کشور برای محصولات سمعی و بصری از جمله فیلم وجود دارد در خوشبینانه ترین حالت به حدود 200 تا 300 هزار نفر می‌رسد؟ این برای آقای حاتمی‌کیا به چه معنا است؟ 

وی ادامه داد: حاتمی‌کیا باید به این سوال جواب دهد که چرا ده‌ها میلیون مخاطب ما، مخاطب ماهواره هایی شده اند که فیلم‌ها و سریال های خارجی دوبله شده پخش می‌کنند و ساعت‌ها در طول روز پای ماهواره نشسته اند؟ چرا این ده‌ها میلیون مخاطب مشتری بازار سیاه فیلم خارجی شده اند؟ چرا آمار ویدیوی خانگی فیلم های ایرانی روز به روز کمتر شده است و در بالاترین موفقیت به یک میلیون نفر هم نمی رسد؟

کارگردان «مرهم» خاطرنشان کرد: آن تغییر بزرگی که اتفاق افتاده این است که ما بیش از هر زمان دیگری از محصولات فرهنگی داخلی جدا و تبدیل به مصرف کننده محصولات رسمی وغیر رسمی خارجی شده ایم. فیلم های ایرانی در تهران، شهرهای بزرگ و شهرستان‌ها بیشتر به صورت تکثیر غیرمجاز دیده می‌شوند. هتل ها، بیمارستان‌ها و کشتی رانی بدون پرداخت دیناری حقوق نمایش، ویدیوی خانگی را برای مشتری های خود نشان می‌دهند و کسی نیست مقابل آن‌ها بایستد.بازار کالاهای فرهنگی در مملکت متلاشی شده است. چرا صدای آقای حاتمی‌کیا در این موارد در نمی آید؟

داودنژاد در ادامه گفت: حاتمی‌کیا اگر دلسوز انقلاب، کشور ، ملت، آینده جوانان، فرهنگ و دین است به این سوال‌ها جواب داده و برای این مشکلات راه حل نشان دهد نه این که بر سر سینمای ایران بکوبد تا باز هم از حریف‌ها و رقبای خارجی اش ضعیف تر شود. من نمی دانم حاتمی‌کیا در چه عوالمی به سر می‌برد اما آنچه مسلم است با واقعیت های روی زمین و آنچه در فضای کشور می‌گذرد یا بیگانه است یا خودش را به آن راه زده است. من متعجبم از آقای حاتمی‌کیا!

کارگردان «کلاس هنرپیشگی» در ادامه با اشاره به حمایت های صورت گرفته از حاتمی‌کیا تصریح کرد: آقای حاتمی‌کیا از ابتدا در آغوش حمایت‌ها زندگی و کار کرده و حرف زدن های امروزش نشان می‌دهد که با واقعیات بیگانه است و حتی از موضع یک انقلابی مسلمان هم قادر به تشخیص موضوعات اصلی و ارائه راه حل نیست. داودنژاد صحبت های خود را با این مصرع به پایان رساند «نازپروده تنعم نبرد راه به دوست»

ابراهیم حاتمی‌کیا پس از پایان یافتن جشنواره فیلم فجر در برنامه نقد و بررسی فیلم «چ» در دانشکده ادبیات دانشگاه تهران انتقادات تندی درباره جشنواره فجر و سینمای ایران مطرح کرد. حاتمی‌کیا در انتقاداتش گفت:«متاسفانه جشنواره فیلم فجر ما و بخصوص مدیریت آن ساختار خود را و نیز الگو‌هایشان را از آن طرف آب می‌گیرند و «رد کارپت» می‌اندازند ولی من به آن‌ها می‌گویم که به جای اینکه به این توجه کنید که چه رنگی زیر کفش‌هایمان پهن شود به افکارمان نگاه کنیم.» اظهارنظرهای حاتمی‌کیا به همین جا ختم نشد و بارها در برنامه‌ها و مناسبت های دیگر انتقاداتش به سینما را توسعه داد. حاتمی‌کیا شب گذشته در همایش «تصویر قلم» نیز گفت: «من دوست ندارم آنقدر در سایت‌ها دیده شوم اما چاره‌ای هم نیست چون باید تاکید کنیم که از کجا آمده‌ایم، می‌خواهیم چکار کنیم و می‌خواهیم به کجا برویم. به نظرم هر هنرجوی سینما باید بتواند به این چند سوال پاسخ دهد و برایش خیلی مهم است.»
راهنمای خرید
ابتدا برروی گزینه دانلود کلیک کنید ، سپس به صفحه انتخاب بانک منتقل میشوید ، آدرس ایمیل خود را وارد کنید ، بانک مورد نظر را انتخاب کنید ، سپس برروی رفتن به درگاه پرداخت کلیک کنید . بعد از وارد کردن اطلاعات بانکی و پرداخت ، به سایت برگردانده میشوید ، لینک دانلود به شما داده میشود . این لینک تا 24 ساعت قابل استفاده خواهد بود . همچنین با استفاده از کد پیگیری و آدرس ایمیل داده شده میتوانید ، از قسمت پیگیری به مدیر سایت تیکت بزنید و یا مجددا محصول خریداری شده را دانلود کنید.
پیگیری خرید و دانلود مجدد
ایمیل شما :
کد پیگیری : 
جستجوی مقاله و سوال
برای جستجو کافیست بخشی از موضوع مورد نظر خود را وارد کنید
خرید از شما
در راستای بهبود کیفیت سایت در نظر داریم فایل های شما از جمله پروژه ( آمار ، کارافرینی و . . .) و دیگر موارد را خریداری کنیم . توجه داشته باشید فایل های موجود در اینترنت که به صورت رایگان یا پولی می باشد را به هیچ وجه خریداری نمی شود . روند به اینصورت می باشد که قسمتی از فایل را برای ما ارسال کرده در صورت تایید کیفیت و تکراری نبودن ، از شما خریداری می شود . برای تماس با از طریق زیر اقدام فرمایید : ایمیل : info@bank-paper.ir یا استفاده از فرم تماس با ما
اخبار دانشگاهی واستخدامی
امکانات سایت

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به Bank-paper.ir است .
هر گونه کپی برداری از مطالب ، محصولات ، قالب و سایر اجزای سایت طبق ماده 12 قانون جرائم رایانه‌ای پیگرد قانونی خواهد داشت و با متخلف به روشهای گوناگون برخورد خواهد شد .
 
به بانک مقاله امتياز دهيد

به اين صفحه امتياز دهيد

با تشکر از حمايت شما