دانلود کتاب | دانلود آزمون | دانلود حل المسائل » Assessing cohesion in children’s writing: Development of a checklist

 
اخبار
» همه‌ی اخبار » فید اخبار
دانلود شاپ ، فروشگاه دانلود . روشی آسان برای کسب در آمد شما میتوانید با استفاده از دانلود شاپ ، موزیک ، فیلم ، تصویر ، قالب ، کتاب ، کلیپ و هر آنچه دانلود شدنی است بفروشید !
تخفیف 50 درصدی بانک مقاله
معرفی
دانلود کتاب , بانک مقاله , دانلود مقاله , دانلود سوال امتحانی , دانلود کنکور آزمایشی , بانک کتاب , کنکور****
توجه به محدودیت ها و عدم دسترسی به بسیاری از پایگاه های داده علمی معتبر، تارنمای http://www.bank-paper.ir در مردادماه سال 1392 جهت پاسخگویی به این نیاز دانشجویان، اساتید و پژوهشگران گرامی تاسیس شد. ما تمام تلاش خود را برای دسترسی به بالاترین سطح دسترسی به پایگاهای داده های علمی معتبر روز دنیا به کار می‌گیریم. امید به این است نظرات شما کاربران عزیز در هرچه بهتر شدن این تارنما مفید باشد . لازم به ذکر می باشد که فقط برای کتب فارسی ، عبارت " کتاب فارسی " درج شده است .در هنگام خرید دقت کنید مبلغ به هیچ وجه بازگشت داده نمی شود .
پشتیبانی

    ایمیل پشتیبانی : info@bank-paper.ir

موضوعات
نظرسنجی سایت

   Assessing cohesion in children’s writing: Development of a checklist

یکشنبه , 31 شهریور 1392 ساعت 13:44 دسته بندی :

دانلود مقاله : 

Assessing cohesion in children’s writing: Development of a checklist 2013

نویسندگان : 

Lynda Struthers , Judith C. Lapadat , Peter D. MacMillan

چکیده : 

Cohesion in writing is achieved through the use of linguistic devices

that tie ideas together across a text, and is an important element in

the development of coherent writing. Research shows that interand

intra-developmental differences may appear in how children

learn to use these devices, but cohesion is commonly overlooked in

the evaluation and instruction of writing. In this study, we developed

a checklist to assess cohesion in the writing of children in

Grades 4–7, with the purpose of informing instructional practices.

Following the procedure outlined by Crocker and Algina (1986), we

developed and evaluated a checklist designed to assess the types

of cohesive devices present in the writing of children. The checklist

items showed fair to good discrimination between high and low

scoring writers as demonstrated by a classical item analysis. We

also found good interrater reliability, and evidence for discriminative

validity. As internal consistency was weak, however, further

research is needed to refine the instrument. Implications for the

assessment of cohesion and future research are discussed.

?>

دانلود - 750 تومان

Cohesion Written composition Writing assessment Children Writing development Curriculum based measurement
مطالب مرتبط :
The long reach of childhood. Childhood experiences influence close relationships and loneliness across life
Resisting hybridisation between modes of clinical risk management: Contradiction, contest, and the production of intractable conflict
The UN Convention on the rights of persons with disabilities and its interpretation
Dirty work and the construction of identity. An ethnographic study of management accounting practices
Material deprivation or minimal education? Social class and crime in an egalitarian welfare state
Immigrants’ initial steps in Germany and their later economic success
PsychotherapyImmediate quantitative effects of recreational music therapy on moodand perceived helpfulness in acute psychiatric inpatients: Anexploratory investigation
Indicators of depression and self-efficacy in the PPAT drawingsof normative adults
Musical life review for the elderly with dementia as spiritualcare—Clinical functions and roles of meaningful or memorable songs
Jobless now, sick later? Investigating the long-term consequences of involuntary job loss on health
Doing adulthood through parenthood: Notions of parenthood among people with cognitive disabilities
Native and non-native students’ interaction with a text-based prompt
Assessing cohesion in children’s writing: Development of a checklist
Impression management, myth creation and fabrication in private social and environmental reporting: Insights from Erving Goffman
Globalization, paradox and the (un)making of identities: Immigrant Chartered Accountants of India in Canada
راهنمای خرید
ابتدا برروی گزینه دانلود کلیک کنید ، سپس به صفحه انتخاب بانک منتقل میشوید ، آدرس ایمیل خود را وارد کنید ، بانک مورد نظر را انتخاب کنید ، سپس برروی رفتن به درگاه پرداخت کلیک کنید . بعد از وارد کردن اطلاعات بانکی و پرداخت ، به سایت برگردانده میشوید ، لینک دانلود به شما داده میشود . این لینک تا 24 ساعت قابل استفاده خواهد بود . همچنین با استفاده از کد پیگیری و آدرس ایمیل داده شده میتوانید ، از قسمت پیگیری به مدیر سایت تیکت بزنید و یا مجددا محصول خریداری شده را دانلود کنید.
پیگیری خرید و دانلود مجدد
ایمیل شما :
کد پیگیری : 
جستجوی مقاله و سوال
برای جستجو کافیست بخشی از موضوع مورد نظر خود را وارد کنید
خرید از شما
در راستای بهبود کیفیت سایت در نظر داریم فایل های شما از جمله پروژه ( آمار ، کارافرینی و . . .) و دیگر موارد را خریداری کنیم . توجه داشته باشید فایل های موجود در اینترنت که به صورت رایگان یا پولی می باشد را به هیچ وجه خریداری نمی شود . روند به اینصورت می باشد که قسمتی از فایل را برای ما ارسال کرده در صورت تایید کیفیت و تکراری نبودن ، از شما خریداری می شود . برای تماس با از طریق زیر اقدام فرمایید : ایمیل : info@bank-paper.ir یا استفاده از فرم تماس با ما
اخبار دانشگاهی واستخدامی
امکانات سایت

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به Bank-paper.ir است .
هر گونه کپی برداری از مطالب ، محصولات ، قالب و سایر اجزای سایت طبق ماده 12 قانون جرائم رایانه‌ای پیگرد قانونی خواهد داشت و با متخلف به روشهای گوناگون برخورد خواهد شد .
 
به بانک مقاله امتياز دهيد

به اين صفحه امتياز دهيد

با تشکر از حمايت شما