دانلود کتاب | دانلود آزمون | دانلود حل المسائل » International strategies of mid-sized firms: A comparison of Indiana and Guangdong Province

 
اخبار
» همه‌ی اخبار » فید اخبار
دانلود شاپ ، فروشگاه دانلود . روشی آسان برای کسب در آمد شما میتوانید با استفاده از دانلود شاپ ، موزیک ، فیلم ، تصویر ، قالب ، کتاب ، کلیپ و هر آنچه دانلود شدنی است بفروشید !
تخفیف 50 درصدی بانک مقاله
معرفی
دانلود کتاب , بانک مقاله , دانلود مقاله , دانلود سوال امتحانی , دانلود کنکور آزمایشی , بانک کتاب , کنکور****
توجه به محدودیت ها و عدم دسترسی به بسیاری از پایگاه های داده علمی معتبر، تارنمای http://www.bank-paper.ir در مردادماه سال 1392 جهت پاسخگویی به این نیاز دانشجویان، اساتید و پژوهشگران گرامی تاسیس شد. ما تمام تلاش خود را برای دسترسی به بالاترین سطح دسترسی به پایگاهای داده های علمی معتبر روز دنیا به کار می‌گیریم. امید به این است نظرات شما کاربران عزیز در هرچه بهتر شدن این تارنما مفید باشد . لازم به ذکر می باشد که فقط برای کتب فارسی ، عبارت " کتاب فارسی " درج شده است .در هنگام خرید دقت کنید مبلغ به هیچ وجه بازگشت داده نمی شود .
پشتیبانی

    ایمیل پشتیبانی : info@bank-paper.ir

موضوعات
نظرسنجی سایت

   International strategies of mid-sized firms: A comparison of Indiana and Guangdong Province

شنبه , 19 مرداد 1392 ساعت 16:13 دسته بندی :

دانلود مقاله : 

International strategies of mid-sized firms:A comparison of Indiana and Guangdong Province 2013

نویسندگان :

Zheng Ping Fu  , Marjorie A. Lyles

چکیده : 

A China strategy is becoming more important for a growing number of midsized

companies as they observe China’s increasingly greater impact on the U.S.

economy. Our study surveyed Indiana and Guangdong firms to assess their interest in

future international engagement in the other’s country. Our results confirm current

engagement by mid-sized firms from both countries in some activities with the other

country, but there is a strong interest in doing more. Hence, there are opportunities

for many Indiana organizations to play a role in assisting Indiana firms in developing

international expertise, business development, and knowledge of China. In the study,

97 firms from the Guangdong Province and 105 Indiana firms identified their current

international activities as well their future intentions relative to business development

in the other’s country

?>

دانلود - 2000 تومان

International strategy China Outward foreign direct investment Indiana IUPUI , دانلود مقاله تجاری , دانلود مقاله حسابداری
مطالب مرتبط :
RMB exchange rate and trade balance
Further evidence on the determinants of audit pricing in universities
Women accountants: Is the grass greener outside the profession?
Profitable growth: Avoiding the ‘growth fetish’ in emerging markets
Avoiding a ‘‘me’’ versus ‘‘we’’ dilemma: Using performance management to turn teams into a source of competitive advantage
Data management regulation: Your company needs an up-to-date data/information management policy
A Eurasian (or a Soviet) Union? Consequences of further economic integration in the Commonwealth of Independent States
International strategies of mid-sized firms: A comparison of Indiana and Guangdong Province
Beyond cops and robbers: The contextual challenge driving the multinational corporation public crisis in China and Russia
A few good women at the top: The China case
Absolute wealth and world region strongly predict overweight among women (ages 18–49) in 360 populations across 36 developing countries
Why pigs are important in Papua? Wealth, height and reproductive success among the Yali tribe of West Papua
Fetal and infant origins of diabetes and ill health: Evidence from Puerto Rico’s 1928 and 1932 hurricanes
Lessons learned from Brazilian multinationals’ internationalization strategies
The neglected need for strategic renewal in emerging markets: Lessons from Vietnam in transition
The life cycle of internationalization
The contract, accounting and trust: A case study of an international joint venture (IJV) in the United Arab Emirates (UAE)
Dividends, research and development expenditures, and the value relevance of book value for UK loss-making firms
Sustainability reporting: The role of “Search”, “Experience”and “Credence” information
راهنمای خرید
ابتدا برروی گزینه دانلود کلیک کنید ، سپس به صفحه انتخاب بانک منتقل میشوید ، آدرس ایمیل خود را وارد کنید ، بانک مورد نظر را انتخاب کنید ، سپس برروی رفتن به درگاه پرداخت کلیک کنید . بعد از وارد کردن اطلاعات بانکی و پرداخت ، به سایت برگردانده میشوید ، لینک دانلود به شما داده میشود . این لینک تا 24 ساعت قابل استفاده خواهد بود . همچنین با استفاده از کد پیگیری و آدرس ایمیل داده شده میتوانید ، از قسمت پیگیری به مدیر سایت تیکت بزنید و یا مجددا محصول خریداری شده را دانلود کنید.
پیگیری خرید و دانلود مجدد
ایمیل شما :
کد پیگیری : 
جستجوی مقاله و سوال
برای جستجو کافیست بخشی از موضوع مورد نظر خود را وارد کنید
خرید از شما
در راستای بهبود کیفیت سایت در نظر داریم فایل های شما از جمله پروژه ( آمار ، کارافرینی و . . .) و دیگر موارد را خریداری کنیم . توجه داشته باشید فایل های موجود در اینترنت که به صورت رایگان یا پولی می باشد را به هیچ وجه خریداری نمی شود . روند به اینصورت می باشد که قسمتی از فایل را برای ما ارسال کرده در صورت تایید کیفیت و تکراری نبودن ، از شما خریداری می شود . برای تماس با از طریق زیر اقدام فرمایید : ایمیل : info@bank-paper.ir یا استفاده از فرم تماس با ما
اخبار دانشگاهی واستخدامی
امکانات سایت

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به Bank-paper.ir است .
هر گونه کپی برداری از مطالب ، محصولات ، قالب و سایر اجزای سایت طبق ماده 12 قانون جرائم رایانه‌ای پیگرد قانونی خواهد داشت و با متخلف به روشهای گوناگون برخورد خواهد شد .
 
به بانک مقاله امتياز دهيد

به اين صفحه امتياز دهيد

با تشکر از حمايت شما