دانلود کتاب | دانلود حل المسائل » Sustainability reporting: The role of “Search”, “Experience”and “Credence” information

 
اخبار
» همه‌ی اخبار » فید اخبار
دانلود شاپ ، فروشگاه دانلود . روشی آسان برای کسب در آمد شما میتوانید با استفاده از دانلود شاپ ، موزیک ، فیلم ، تصویر ، قالب ، کتاب ، کلیپ و هر آنچه دانلود شدنی است بفروشید !
تخفیف 40 درصدی بانک مقاله
معرفی
دانلود کتاب , بانک مقاله , دانلود مقاله , دانلود سوال امتحانی , دانلود کنکور آزمایشی , بانک کتاب , کنکور****
توجه به محدودیت ها و عدم دسترسی به بسیاری از پایگاه های داده علمی معتبر، تارنمای http://www.bank-paper.ir در مردادماه سال 1392 جهت پاسخگویی به این نیاز دانشجویان، اساتید و پژوهشگران گرامی تاسیس شد. ما تمام تلاش خود را برای دسترسی به بالاترین سطح دسترسی به پایگاهای داده های علمی معتبر روز دنیا به کار می‌گیریم. امید به این است نظرات شما کاربران عزیز در هرچه بهتر شدن این تارنما مفید باشد . لازم به ذکر می باشد که فقط برای کتب فارسی ، عبارت " کتاب فارسی " درج شده است .در هنگام خرید دقت کنید مبلغ به هیچ وجه بازگشت داده نمی شود .
پشتیبانی
    شماره پیامک : 30002223763522

    ایمیل پشتیبانی : info@bank-paper.ir

موضوعات
نظرسنجی سایت
  • خرید vpn
  • تصویر ثابت

       Sustainability reporting: The role of “Search”, “Experience”and “Credence” information

    سه شنبه , 26 شهریور 1392 ساعت 11:36 دسته بندی :

    دانلود مقاله : 

    Sustainability reporting: The role of “Search”, “Experience”and “Credence” information

    نویسندگان

    Breeda Comynsa , Frank Figgea, Tobias Hahna, Ralf Barkemeyer

    چکیده : 

    Corporate sustainability reporting quality has been frequently criticised as being unbal-anced, presenting an overly positive view or failing to address material issues. The purposeof this article is to provide a fresh explanation for poor quality sustainability reporting andto propose how quality issues may be addressed. The theoretical framework combines thelegitimacy and accountability perspectives using Akerlof’s (1970) Market for Lemons the-ory. Akerlof’s approach is extended by differentiating between three types of informationin sustainability reports namely search, experience and credence. The article concludes thatthe type of information must be considered when determining measures to improve reportquality.

    ?>

    دانلود - 500 تومان

    Sustainability reportingAkerlof s Market for LemonsLegitimacy theoryAccountability theory
    مطالب مرتبط :
    RMB exchange rate and trade balance
    Further evidence on the determinants of audit pricing in universities
    Women accountants: Is the grass greener outside the profession?
    Profitable growth: Avoiding the ‘growth fetish’ in emerging markets
    Avoiding a ‘‘me’’ versus ‘‘we’’ dilemma: Using performance management to turn teams into a source of competitive advantage
    Data management regulation: Your company needs an up-to-date data/information management policy
    A Eurasian (or a Soviet) Union? Consequences of further economic integration in the Commonwealth of Independent States
    International strategies of mid-sized firms: A comparison of Indiana and Guangdong Province
    Beyond cops and robbers: The contextual challenge driving the multinational corporation public crisis in China and Russia
    A few good women at the top: The China case
    Absolute wealth and world region strongly predict overweight among women (ages 18–49) in 360 populations across 36 developing countries
    Why pigs are important in Papua? Wealth, height and reproductive success among the Yali tribe of West Papua
    Fetal and infant origins of diabetes and ill health: Evidence from Puerto Rico’s 1928 and 1932 hurricanes
    Lessons learned from Brazilian multinationals’ internationalization strategies
    The neglected need for strategic renewal in emerging markets: Lessons from Vietnam in transition
    The life cycle of internationalization
    The contract, accounting and trust: A case study of an international joint venture (IJV) in the United Arab Emirates (UAE)
    Dividends, research and development expenditures, and the value relevance of book value for UK loss-making firms
    Sustainability reporting: The role of “Search”, “Experience”and “Credence” information
    راهنمای خرید
    ابتدا برروی گزینه دانلود کلیک کنید ، سپس به صفحه انتخاب بانک منتقل میشوید ، آدرس ایمیل خود را وارد کنید ، بانک مورد نظر را انتخاب کنید ، سپس برروی رفتن به درگاه پرداخت کلیک کنید . بعد از وارد کردن اطلاعات بانکی و پرداخت ، به سایت برگردانده میشوید ، لینک دانلود به شما داده میشود . این لینک تا 24 ساعت قابل استفاده خواهد بود . همچنین با استفاده از کد پیگیری و آدرس ایمیل داده شده میتوانید ، از قسمت پیگیری به مدیر سایت تیکت بزنید .
    جستجوی مقاله و سوال
    برای جستجو کافیست بخشی از موضوع مورد نظر خود را وارد کنید
    تبلیغات

    خرید از شما
    در راستای بهبود کیفیت سایت در نظر داریم فایل های شما از جمله پروژه ( آمار ، کارافرینی و . . .) و دیگر موارد را خریداری کنیم . توجه داشته باشید فایل های موجود در اینترنت که به صورت رایگان یا پولی می باشد را به هیچ وجه خریداری نمی شود . روند به اینصورت می باشد که قسمتی از فایل را برای ما ارسال کرده در صورت تایید کیفیت و تکراری نبودن ، از شما خریداری می شود . برای تماس با از طریق زیر اقدام فرمایید : ایمیل : info@bank-paper.ir یا استفاده از فرم تماس با ما
    پیگیری خرید و ارسال تیکت
    ایمیل شما :
    کد پیگیری : 
    اخبار دانشگاهی واستخدامی
    امکانات سایت

    کلیه حقوق این وبسایت متعلق به Bank-paper.ir است .
    هر گونه کپی برداری از مطالب ، محصولات ، قالب و سایر اجزای سایت طبق ماده 12 قانون جرائم رایانه‌ای پیگرد قانونی خواهد داشت و با متخلف به روشهای گوناگون برخورد خواهد شد .
     
    به بانک مقاله امتياز دهيد

    به اين صفحه امتياز دهيد

    با تشکر از حمايت شما